Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der erfaring med iZettle

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager lige en gl tråd op da der er nyt Smile 

Så ser det ud til at https://www.izettle.com/dk er blevet voksen, Der er nu en decideret terminal med pinkode numerisk tastatur.

Har haft den forrige i nogle år men har ikke været særlig begejstret for den kortlæser som skulle i mobilen, men det ser ud at de nu har en løsning som er elegant og billig. Du betaler kun for transaktionen 1,5-2,75% og har INGEN faste udgifter. Den kan ikke tage ren dankort men mon ikke de fleste har visa/DK

Hvad mener i om dette, det virker meget overbevisende? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv den nye izettle og den virker helt fantastisk... Både visa, visa Electronics og MasterCard uden problemer:)

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik faktisk lige min kortlæser i går og har testet i dag, -jeg er imponeret, fantastisk grafisk brugerflade og en indbygget kassesystem hvor også kontanter kan tastes ind. Topkarakter herfra. Big Smile

Jeg gad godt vide hvor mange danskere der går rund med ren dankort og ikke visa/dk

Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Fra  MS-Sport Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming.. Det er super dejligt at hører at det er et godt produkt.. Jeg overvejer rigtig meget om jeg skal invistere i sådan en maskine.. Men jeg har lige et par spørgsmål..

1. Er der nogle der kan give et eksempel på hvordan denne maskine virker?

2. Er det kun den der skal bruges, eller skal man have nogle aftaler med nets ved siden af?

3. Hvordan får man pengene ind på sin konto når kunderne betaler med dem?

Håber rigtig meget nogle er flinke med lidt svar på disse spørgsmål da jeg rigtig gerne vil have en men vil være sikker på den virker som den skal..

På forhånd tak for hjælpen..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Er der nogle der kan give et eksempel på hvordan denne maskine virker?

- den virker ved at du forbinder kortlæseren via bluetooth til din mobile enhed (iphone, ipad, m.v.) - så taster du beløb ind i izettle appen som du har forbundet med din enhed og entan taster beløb ind eller laver en varegruppe.

2. Er det kun den der skal bruges, eller skal man have nogle aftaler med nets ved siden af?

-det er kun den du skal bruge, aftalen laver du ved at forbinde og oprette din konto med izettle - når det er sket overfører du 1 kr. viaa din netbank til izettle kontoen, så de kan identificere din konto, og når de har gjort det kommer pengene ind på izettles egen konto, og bliver en dag efter overført til din konto.

3. Hvordan får man pengene ind på sin konto når kunderne betaler med dem?

-som ovenstående

:)

Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, har købt en terminal, så skriv hvis nogen vil høre erfaringerne - er meget nemt at sætte op og navigere i varerlister og oprette nye produkter. Har ikke testet kreditkort endnu, men den har fint forbundet med bluetooth. eneste anke er at den virker i 4 timer før den skal oplades, hvilket virker lidt for en så lille enhed, men fint nok til at sælge t-shirts efter en koncert eller andet.

Tilmeldt 6. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jegg vil meget gerne din erfaringer med izzelt.  Er du sikker på den kun virker i 4 timer.

Mvh merete 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

læste et sted idag at de gives væk hvis man opretter sig for øjeblikket

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

DEn kan sagtens virke imens du har usb siddende i til opladning, men ellers er det 3-4 timers uafbrudt brug. DEn lukker selv ned i en art sleep mode, år den ikke er brugt i noget tid og virker helt henrivende godt. Kan kun anbefale det. I forhold til hvor meget mersalg det giver at kunne håndtere godt. DEt er nemt effektivt og gennemtænkt flow og vareoprettelse samt redigering og indtastning er perfekt. Der må være nogle film på youtube, der viser det, men det fungerer bare. Så i forhold til at rode med nets og depositum m.m., så er det her langt at foretrække. 

Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige modtaget en , men bliver bedt om en PUK kode ?

er der nogen som ved hvor jeg kan se den.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)