Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du et Google Adwords bureau?

Side 3 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, jeg aner så ikke om det er min egen konto ?

jeg ved jeg kan logge på, men ikke hvad det har af betydning ?

Starte forfra ? - gør det så meget hvis det ikke er ordentligt det som de laver, måske det er meget godt ??

Betyder det forfra fra bunden med søgeord og lign ??

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har dit eget login og det er dig der betaler fakturaen via dit Dankort, så er det din konto. Har bare hørt historier om kunder der ikke får deres eget login men kun får en rapport eller læseadgang.

Nej hvis det er dårligt det de har lavet, betyder det ikke noget men kan jo være at der er noget af det der er godt. Man må jo formode at det ikke er alle der sidder og tager penge for noget som de ikke kan finde ud afSmile.

Men hvis du selv har adgang, kan du jo tjekke lidt op på på dem. Hvis de benytter sig af søgeordet'Maler' som fleksibelt søgeord( uden anførselstegn og klammer) og du har en CTR på søgenetværket på under 2 %, så er der noget i vejen.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er at jeg aner ikke noget som helst om adwords, du nævner en CTR, men jeg aner ikke om jeg overhoveedet har noget salg via adwords, så det er derfor jeg skal igang med at undersøge det....

Er det også normalt man får noget dokumentation for det Seo man køber ??

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvordan de fleste seo firmaer arbejder, men hvis jeg betalte X antal tusind kroner hver måned, ville jeg som minimum have et flot diagram med oversigt over søgeordene og deres stigninger i placering på Google. Hvis du har Analytics implementeret på din hjemmeside, kan du tilknytte Google webmaster tool og så kan du se noget af det der. Så kan du også se om der rent faktisk er søgninger efter de søgeord der bliver lavet seo på og om der er nogle andre og bedre søgeord, der bedre kunne betale sig at satse på.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Maler:
gør det så meget hvis det ikke er ordentligt det som de laver, måske det er meget godt ??

Peter Maler, den kommentar får jeg røde prikker af :)

Selvfølgelig gør det noget, de skal da levere og sælge mest muligt - Det er det du betaler dem penge for?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

haha...tror du misforstod mig.....selvfølgelig skal de levere....men hvis jeg nu dropper dem af samme årsag, så gør det vel ikke så meget at jeg skal starte forfra.....tør da næsten ikke bygge videre på noget sjusk......

Jeg bruger et relativt stort firma og har betalt til dem i flere år, men har ALDRIG set noget der ligner en rapport eller fået en opdatering på min adwords....

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at starte forfra, og måske genbruge de få ting der nu virker.

Men alt hvad der hedder kampagner, søgeord og landingssider ville jeg genopbygge :)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg kan bare nikke genkendende til det du skriver. Jeg har også oplevet dette gang på gang når nogle der har brugt et Adwords bureau (typisk nogle jeg aldrig før har hørt om) men ikke ved noget om Adwords har kontaktet mig. Men heldigvis har jeg også oplevet at nogle rent faktisk ser ud til at have lavet nogle rigtig gode resultater, om resultaterne så er det beløb værd de giver hver måned er en anden snak.

Problemet er selvfølgelig at alt for få selv sætter sig ind i adwords, og derfor er de lette ofre for de smarte telefonsælgere der ringer dagligt for at få kunder.

Jeg kan desværre ikke en gang tælle det på alle mine fingre hvor mange der har villet bruge vores bud robot, og når jeg så har spurgt om de har slået konverteringssporting til siger de "hva´for noget??". For 1 måned siden var der en der brugte 300.000 DKK årligt på adwords og havde en webshop, men han anede ikke hvor mange salg etc. han fik fra adwords. Jeg fik forklaret ham alle fordelene og han sagde pænt ja og det skulle han da skynde sig at få installeret. Jeg ringede så til ham i sidste uge, men der havde han stadig ikke gjort noget ved det. Jeg er sikker på at han vil tjene flere 100.000 ekstra ved at slå det til og begynde at bruge de informationer det giver, men der er åbenbart andre ting der er vigtigere.

Min pointe er at hvis du er virksomhedsejer bliver du simpelthen nødt til at sætte dig ind i de grundlæggende ting i Adwords da du ellers bliver et nemt offer for teleterroristerne og de mindre seriøse Adwords bureauer.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:
Min pointe er at hvis du er virksomhedsejer bliver du simpelthen nødt til at sætte dig ind i de grundlæggende ting i Adwords da du ellers bliver et nemt offer for teleterroristerne og de mindre seriøse Adwords bureauer.

Hey, du har stjålet min pointe :D haha

Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed historie - Godt at få Adwords-bureauerne lidt frem i lyset, ihvertfald dem som ikke har rent mel i posen!

Side 3 ud af 8 (75 indlæg)