Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til alle håndværkere - Den perfekte håndværker app. hvad skal den indeholde?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er app'en blevet færdig, i så fald hvad heder den ? og hvor kan jeg finde oplysninger om den ?

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder som elektrikersvend, og ved firmaet jeg arbejder for, bruger vi almindelig papirarbejde. Vi får en arbejdsseddel, hvorpå opgaven er beskrevet, adressen og så er der ellers mulighed for at udfylde de mest gængse materialer, antal timer (både normal- og overtimer), samt tjekke af for de mest gængse test og kontroller vi laver.

Så derfor, hvis vi skulle have en chance for at lave et skift til en mobil-version (og dette skift er ikke noget jeg bestemmer, men blot hvad jeg forestiller mig), skulle den kunne gøre overstående ting. Altså:

 - Der bør være en desktop- og mobil version, således at kontoret og medarbejderen kan arbejde sammen.

 - Via desktop-versionen, bør kontoret kunne lave egne materialelister, som medarbejderen via mobil-versionen (smartphone eller tablet), kan klikke af og skrive antal ud for hver enkelt, og såfremt man har brugt materialer der ikke står på listen, have mulighed for manuelt at kunne udfylde ekstra materialer, i form af EAN-nummer og beskrivelse af varen. Yderligere, bør medarbejderen have mulighed for at tage et billede af en følgeseddel/faktura, som vedhæftes den pågældende opgave.

 - Der bør være mulighed for at medarbejderen kan udfylde timeantal - både normal og overarbejde, ud for de pågældende datoer der er arbejdet på sagen.

- Angive om man har haft lærling med, hvem det er, hvor længe, etc.


Side 2 ud af 2 (13 indlæg)