Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har kun 24 timer i døgnet, derfor søger jeg en ung ildsjæl...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino

Jeg må sande at jeg uanset hvordan jeg vender og drejer tingene kun har 24 timer i døgnet - jeg har en rigtig fornuftig forretning kørende, men der er et par ting jeg har startet op der halter lidt efter... Dette er lidt frustrerende fordi jeg ved potentialet er der. Dette vil jeg nu gerne gøre noget ved, måske med din hjælp.

Jeg har et par webshops som køre i noget Scannet standard template, siderne har brug for en grundig gennemgang, vi skal have lagt flere produkter ind på siden, og så skal der laves noget mere SEO mv.  - Således behøver du ikke være hardcore programmør, blot du brænder for det du laver, det man ikke kan selv kan man jo lære, ved bla. at bruge Amino.

Jeg søger ikke et proff. webdesign firma, nej jeg søger en ung ildsjæl, der har lyst til at arbejde med webshops, seo mv. - måske en studerende , hvem ved..?

Hvad kan jeg tilbyde - ja jeg kan selvfølgelig tilbyde en betaling for udført arbejde, men samtidig kan jeg bidrage med viden om det rent forretningsmæssige - jeg kan ikke mange ting indenfor web, forventer du kan mere end mig, men jeg har så meget andet at byde på efter at have været selvstændig i 8 år som du måske kan drage nytte af. Om du er 15 eller 25 år er underordnet.

Håber dette kunne have interesse for nogle folk herinde - måske man kan drive det endnu længere, til den rette kan jeg formentlig også tilbyde hjælp rent økonomisk til den der viser de gerne vil frem i verden :)

Det er en fordel hvis personen er fra Københavns området, dog er webbet muligheder rent logistisk jo uden grænser, så hvis nu den helt rigtige til opgaven sidder et sted i det mørke jylland, så finder vi nok også ud af det :)

God aften.

 

MVH

Michael

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er frisk på udfordringen - lige sådan et indlæg jeg ventede på. Skriv en privat besked til mig :)

.

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino bruger, lyder rigtig interessant med din webshop

Jeg er en ung mand på 20 år der har gået på medie skole i 1 år, så kan stadig lidt af det.

Men du er velkommen til at kontakte mig på Nicko.93@hotmail.com

Håber på at hører svar fra dig Nicolaj H.N

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også klar....

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en PM :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

WOW - 5 stjerner til mig :)

Alle interesserede bedes sende mig en PB ligesom nogle allerede har gjort - de personer der allerede har skrevet en PB får svar hurtigst muligt, men som sagt er tiden knap så i må lige give mig en chance.

God dag til alle

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)