Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe chance "uVme"

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse. Det var det jeg viste dig for godt og vel 2 1/2 måned siden på Jolly B. På det tidspunkt hed det evolutioniscoming, men har nu haft prelaunch. Og fået sit nye navn. uVme.biz for forretningsiden og uVme.com for vores kommende portal.

Det er U versus Me : uVme.biz. og den side der refereres til er vores biz side.  Selve portalen med de online entertaiment produkter, blogs, sociale networks osv. kommer først op ca. 1. oktober. Da vil vi være i stand til at spille pool, backgammon, skak, og en masse sjove små spil mod hinanden. Det der kendetegner dette er at vi arbejder i entertainment branchen og ikke i spille industrien. Alt hvad der foregår af spil er lavet sådan at det på intet tidspunkt er tilfældigheder der afgør hvem der vinder. Kun din dygtighed afgør udfaldet.

 

VI afholder konferencer hver dag på engelsk, fransk, tysk, portugisisk, italiensk og fra næste uge spansk og dansk.

Undertegnede begynder fra næste uge at afholde de danske konferencer vender tilbage med mere info når vi er klar.

 

Morten Nielsen


 

Dit valg for sjov på en inteligent måde.

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Nåeh ja. glemte lige.  I kan også tilmelde er direkte på www.uvme.dk. Så kommer i en gruppe af utroligt dygtige netværkere der samtidig forstår at bruger internet marketing til at få spredt deres budskab ud.

Og jeg vil også lige tilføje at der kommer VOIP med på den nye messenger når vi er klar til at gå online 1. oktober.

 

Mvh Morten

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-08-2007 16:53:44 Forfatter: Morten
Hej Lasse. Det var det jeg viste dig for godt og vel 2 1/2 måned siden på Jolly B. På det tidspunkt hed det evolutioniscoming,




Det er jeg fuldstændig klar over, Morten ;-)
Hjælper blot din kollega lidt på vej... hans forklaring var lidt "vag" ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hillerød
Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

 Tak fordi du gerne ville deltage i denne debat og tak fordi du er så venlig at gøre opmærksom på at du også er partner og har en hjemmeside!!!

Jeg ville lige opdatere alle herinde med at vores spille site er nu oppe og at man kan gå ind her og spille gratis, dog skal man lige tilmelde sig som spiller, og det kan gøres her: https://www.uvme.com/uvmguest/signup/EVO224878JK 

Hvis man så ønsker at se forretningsmuligheden i uVme kan man tilmelde sig her og du vil kunne se hvad det drejer sig om: www.uVme.biz/EVO224878JK

Jeg har desværre ikke haft tid til at deltage i denne debat i et stykke tid da jeg lige har fået nyt hus og der er en masse der skal gøres men nu har jeg tid igen til overs.

Håber at i vil komme ind og spille med mig det er bare sjovt. Især når man slår nogle man kender :-)

Med venlig hilsen

John Krumbæk
www.krumbaek.dk  

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)