Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Let at bruge online CRM system

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  BillyTracker Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg ved at det er et klassisk spørgsmål, men har ikke kunne finde svar på mit specifikke behov. So here goes - 

Vi skal have valgt et online CRM, som kan integreres med Google Apps for Business og efter søgen rundt på nettet, er vi nede på 3 mulige:

 - Insightly

 - Zoho CRM

 - Podio (som vi allerede bruger til projektstyring i forvejen)

Vi er alle ret grønne i CRM, så det skal derfor være let at gå til og godt at bruge helt generelt.

Har I nogle erfaringer og/eller anbefalinger blandt disse?

Takker :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Kan se at i leder efter ef effektivt online CRM system.

Jeg vil mene at du mangler et. Vi har udviklet salgsystemet Clickmate CRM, så det er skal jeg jo anbefale :-)

Du skriver at i gerne vil integrere med Google Apps, hvilke funktioner har du i tankerne her?

Du er meget velkommen til at kontakte os vil du vil have en online demo af Clickmate CRM, ellers har du også mulighed for at tilmelde dig en demoudgave på vores hjemmeside.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Create Copenhagen Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg har arbejdet med Podio og Insightly.

Insightly brugte jeg på et magasin til at holde trit med mange leads på tværs af to personer. Det var det rigtig godt til.

Intuitivt og stærk software der integrere super med Google Apps.

Podio bruger jeg til PM og lead management i min nuværende virksomhed. Hvis der er tale om færre kunder der skal styres vil jeg anbefale at bruge Podio.

Om ikke andet af den simple årsag at i ikke skal skifte software. Jeg tror dog Podio kan blive tung at danse med, hvis i har mange leads.

Zoho kender jeg ikke så meget til, men jeg ved at nogle bekendte lige har valgt netop Zoho i valget af de tre - så det er bestemt også værd at tage et kig på.

Håber det var til hjælp. :)

Fra København
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  BillyTracker Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge - tak for svarene :)

Jakob Kvist:
Jeg vil mene at du mangler et. Vi har udviklet salgsystemet Clickmate CRM, så det er skal jeg jo anbefale :-)

Jeres system ser godt ud, men jeg foretrækker ét af de tre ovenstående :)

Dan Nielsen:
Håber det var til hjælp. :)

Det kan du tro! Jeg bruger indtil videre Podio, som integrerer rigtig fint med MailChimp (vha. Zapier) og Google Apps. Du har dog nok ret i, at på sigt bliver det tungt, hvis ikke der kommer flere specifikke CRM apps :)

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Create Copenhagen Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er insightly måske i Zapier? Det er jo google apps?

Jeg ville i hvert fald give det et skud - jeg var overrasket over mulighederne i et gratis program, og faktisk ret glad for at bruge det.

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kigger lige med. Vi mangler også et simpelt, overskueligt system i mit firma til indtastning af kørebog og andre målbare tal så bestyrelsen kan få et indblik i vores hverdag på landevejen. Help me please.

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet ZOHO...............................det stinker sgu ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Create Copenhagen Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Fensbæk:
Jeg kigger lige med. Vi mangler også et simpelt, overskueligt system i mit firma til indtastning af kørebog og andre målbare tal så bestyrelsen kan få et indblik i vores hverdag på landevejen. Help me please.

Jeg tror Podio være en virkelig god løsning - så skal du bare overtale bestyrelsen til at joine jer.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)