Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7 forhandlere and rolling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Cartella Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer!

Jeg rundede 7 forhandlere i sidste uge på forholdvis kort tid og er stadig i fuld gang med at finde forhandlere!
Efter nederlag hvor hovedet hang, fandt jeg frem til flere samarbejdspartnere og er stadig i kontakt med nye potentielle.

Jeg startede op af absolut ingenting og som studerende, så synes næsten man kan klappe sig selv lidt på skulderen :-)

Efter længere korrespondance med en webintegrator fik jeg lavet en super fed hjemmeside, dog stadig under udvikling (er svær at tilfredsstille :-)).

I er velkommen til at tjekke hjemmesiden ud og eventuel komme med input til min virksomhed (tips til udvikling, markedsføring eller andet), bare lige for at få gang i debatten :-D

Glæder mig til at høre fra jer der ude! :-)

 

www.cartella.dk - Etuier til 7 tommer tablets.
^Find vores forhandlere inde på sitet.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige hurtigt. Dit slideshow står der "prevnext" lige op og ned af hinanden. Det virker ret dårligt. Udover det er siden simpel og nem :)

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort! Tillykke! :D

Jeg søger selv forhandlere til mine produkter. Hvordan fandt du dine?

Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Cartella Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret Johnny, det er en af de ting der skal arbejdes på i den nærmeste fremtid :-)

@Morten. Jeg har ganske enkelt tilbudt dropshipping aftaler med mine forhandlere. Al korrespondance er startet via telefon eller mail :-)
(fandt flere forhandlere af apple accessories her på amino, trustpilot og andre sider).

Til de forhandlere af apple accessories, som følger med her, er velkommen til kontakte mig hvis et tilbud er ønsket.

www.cartella.dk - Etuier til 7 tommer tablets.
^Find vores forhandlere inde på sitet.

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fin hjemmeside du har fået lavet :)

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Morten Lassen:

Stort! Tillykke! :D



Jeg søger selv forhandlere til mine produkter. Hvordan fandt du dine?



Vi er en blandt de 7. Ikke fordi vi mangler det produkt Kristoffer sælger, men fordi jeg var helt vild med hans entusiasme.

Han lod sig ikke slå ud af at jeg ignoredede flere af hans mails (det var ikke bevidst, men med over 100 mails om dagen, bliver man nødt til at prioritere lidt i perioder), men blev ved med at holde mig til ilden. På en god måde.

Til sidst synes jeg at han fortjente at få chancen, så jeg sagde ja.

Vi har ikke solgt så mange etuier endnu, men jeg håber at bliver bedre, med tiden. Vi gør i hvert fald hvad vi kan. Produktet er i øvrigt rigtigt lækkert, til en fornuftig pris.

Så Kristoffer, du kan roligt klappe dig selv på skulderen, for du har gjortvdet godt. Og hvis du forsætter i samme spor, er jeg sikker på at det ender med at blive en succes.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)