Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg hyre en freelance sælger mod provision?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop indgået en aftale med en freelance sælger, han får en procent af sit salg og så de næste fems års indtægter bliver der også beregnet provision på. 

Så det kan godt lade sig gøre, at finde dygtige sælger på freelance, og ren provision :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Ann

Hvad skal der sælges?

Mvh

Seref

Fra Taastrup
Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Fra  B2Bkonsulent.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Beklager min sene besvarelse.

Kan du evt. sende en mail til mig på bo@b2bkonsulent.dk - Så vil jeg meget gerne snakke videre!

Mvh

Bo 

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  michaelwarming.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg prøver lige at supplere med mine freelance-sælger tanker... Har skrevet før, og der er også delte meninger med udelukkende provision eller ej!?

Jeg ved selv efter 25 års erfaring at der er gode penge i facade-renovering ( med speciel produkt og lang levetid ) jeg har med at gøre. Det vil gi´en fornuftig indtægt når der bliver solgt et projekt, det er mest private hustande, men det kunne blive rigtig interessant at få fingre i erhvers afdelingen.

Forslag og ideér`?

Mange tak!

 

Hilsner

Michael Warming 

Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har ledt efter en sælger i en længere periode, som selvfølgelig passer til det jeg leder efter og du kunne være dig jeg gerne vil ansætte freelance selvfølgelig, håber du ser og er interesseret i dette bare skriv tilbage her vis du er så kan vi finde ud af mere. 

Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hej det lyder meget internesart har ledt efter sådan sælger længe hvor fandt du en ? :) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som freelance sælger og selvstændig de sidste 10 år kan jeg godt være behjælpelig.
Dog skal det være det rette produkt.

Send mig info på smsliga@gmail.com

Ellers god vind til alle med at finde de rette folk

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)