Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

It løsning til den danske folkeskole

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er lærer i den danske folkeskole, og jeg er godt træt af tåbelige IT løsninger og mangel på ambitioner. Jeg har længe arbejdet på en "drejebog" for hvordan en IT løsning skal se ud, en it løsning som nemt bør kunne konkurrere med de nuværende løsninger. Jeg er fuldt ud bevidst om at min forespørgsel herinde er urealistisk, men jeg vil gøre forsøget.

Jeg søger en dygtig programmør, som tør tage en chance sammen med mig. Jeg har ingen penge at tilbyde kun høje ambitioner og en tro på at prpjektet kan blive indbringende, hvis det føres ud i livet. Kontakt mig gerne for at høre nærmere, jeg forventer at blive bombarderet med svarBig Smile

 

Mvh Jonas S. Jørgensen

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad forventer du selv at lægge i projektet - udover ideen og din 'drejebog'? Hvis en programmør skal sidde måske et halv år eller mere på fuldtid og udvikle det - uden løn - er det ikke særligt ligeligt fordelt.

Kan du sælge det? Har du snakket med skoler som er interesseret i at teste det, evt. købe det? Hvis du ikke har, bør du starte med det. Det kan sagtens lade sig gøre ved at tegne og forklare, inden der bliver skrevet noget kode.

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

 Skriv til mig, jeg kan måske hjælpe dig

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :