Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thinkpad X60s Standby problem

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Tune
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Whisky Tastings and Tours Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det skulle kunne lade sig gøre at hive den ud og sætte den i en X40, mener de begge kører med ATA.

Derved skulle det kunne lade sig gøre uden nogen former for driver installationer m.m.

 

Det kan være du skal trykke F1 ved første opstart for at din BIOS kan gemme den nye konfiguration.

Men det står alt sammen på skærmen.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er den sendt til reperation og det kommer jo nok til at koste mig kassen. Jeg blev så arrig i går, at jeg hamrede nånden i den og det resulterede i et par knækkede plasticting. Men så kan man jo bare lære at styre sig.

Tak for alle jeres super gode råd!

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 Martin for h.... det gør man skuda heller ikke :-) Altså dog, hvor er jeg skuffet over dig....;-)

 

Nå pointen, Martin jeg har lige brug for at vide hvad der gjorde at du valge X60 frem for fks. X60s eller måske ligefrem for x61? 

Samt hvor du har købt den??

 

Håber du vil hjælpe lidt ;-)

 

KK 

Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth K:

 Martin for h.... det gør man skuda heller ikke :-) Altså dog, hvor er jeg skuffet over dig....;-)

 

Nå pointen, Martin jeg har lige brug for at vide hvad der gjorde at du valge X60 frem for fks. X60s eller måske ligefrem for x61? 

Samt hvor du har købt den??

 

Håber du vil hjælpe lidt ;-)

 

KK 

 

Nu ved jeg det var Martin der spurgte - men nu får du også lige min vurdering.

 Jeg har lige købt 57 x60s, valget faldt på s modellen på grund a batteri levetid, jeg har fået dem leveret med 8 cellers batteri og 2 gb ram. og når de bliver brugt af sygeplejerskene ude i byen har de en levetid på 5 timer - det er nice.

mvh

 Jesper

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte en S pga. batterilevetid og størrelse. 61'eren kunne jeg ikke lige skaffe og jeg tvivler også på at den kan så meget mere.
Jeg købte den hos www.laptops.dk

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i to.

 

Tusind tak for responsen - er leve tiden så meget længere på s modellen - troede de var identiske (sådanne i store træk).

 

Laptops, har de garenti igennem IBM\Levono selv eller laver de tingene selv?? (ja, jeg ved godt i dit tilfælde Martin, der er nok ikke noget garenti ;-)). 

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)