Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspiration til at samle et team.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i gang med at arbejde på en super ide/koncept, og er noget til det punkt i processen, hvor jeg syntes det er nødvendigt at have folk at sparre med når ideen skal launches, og besidde nogle andre kompetencer end jeg selv f.eks. programmering. 

Har til dels kompetente nok folk i min venskabskreds, men ikke folk jeg ville drive virksomhed sammen med, hvis i forstår. Mit spørgsmål er så konkret, at hvordan finder jeg disse mennesker? - Det skal være folk som er passioneret omkring ideen og kan se dens vækst potentiale, da jeg ikke har kapital til at give lønninger. 

Glæder mig til at hører fra jer

Morten Sigvardt

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du sparre jo sådan set, når du bruger Amino, om end at det er på skrift... Men du kunne jo bare kontakte nogle personer, som du gerne ville have feedback fra og spørge, om de ik ville give dig feedback på din ide eller problemstillinger. Det værste der kunne ske var, at du fik et nej...

Men jeg tror, at de fleste mennesker ville hjælpe dig i en eller anden grad, da de vil se det som et skulderklap, at du spørger dem. Enten fordi de har lavet noget godt, eller fordi deres viden indenfor et bestemt felt er stor...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten.
Du skal være velkommen til at tage fat i mig.
Skriv evt i en privat besked hvad du har af kompetencer.

Men ellers kan jeg anbefale dig at deltage i netværks.
Der er flere netværks med iværksættere som mødes engang imellem. Det er en god sparring.

De bedste hilsner
Ronni
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)