Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af ure

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har et hurtigt spørgsmål. Er det muligt for mig, at købe kinesiske ure af eksempelvis mærket Curren og så sælge det videre i Danmark under min webshop uden nok speciel tilladelse?

Tak på forhånd!  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det ligner måske lidt noget de har taget fra citizen o.l. men ikke kopier, så hvis nogen vil sælge til dig, og det er der givet masser der vil, så er det bare OK Du skal selvklart være moms og importørregistreret og få fortoldningen korrekt, men eller ikke noget speciet

Vær opmærksom på, at der er mange forhandlere af kinesiske ure-  værkerne er ikke noget at skrive hjem om, og du hænger på 1 års garanti +  1 års reklamationsret + den almindelige ret til at returnere net-køb 14 dage, så hvor god forretningen er ved jeg ikke rigtigt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så længe mærket ikke er beskyttet i Danmark, for så ville det være parallel import :)

Mvh Lasse

Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de hurtige svar.. 
Er der mange sælgere af kinesiske ure for tiden? Er det et rigtig skidt marked at begive sig ind i?
Cookie, jeg har haft tanken om kvalitet mht. 1 års garanti + 1 års reklamationsret. Om det ville kunne betale sig, at være sælger af kinesiske ure, hvor kvaliteten højst sandsyndligt ikke er i top og måske virker uret endda ikke når det kommer frem.

Lige en hurtig anden ting.. Kan i nævne nogle der sælger godt indenfor branchen? Der har fået ideen op at køre?

Mvh Mads  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi lever jo ret internationalt, og der er en del der sælger dem over nettet synes jeg  http://bit.ly/XDoo6k dog ikke så mange danske hvilket vel kan være en fordel

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)