Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Min wordpress side er nede pga flytning fra DNS til webhotel!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er nybegynder, men har alligevel kastet mig ud i at få flyttet min wordpress side fra DNS (tilknyttet et andet domæne) til sit eget webhotel

Det er gået galt - og siden er væk. 

Jeg har gjort følgende: 

1. Taget backup af databasen

2. Downloadet alt indhold fra det gamle webhotel med FTP. 

3. Upload alt indhold med FTP til det nye webhotel

4. Oprettet en ny database på det nye webhotel og importeret filerne fra backup'en.

5. Derudover har jeg rettet wp-config.php i FTP med det nye brugernavn og password.

Er der andet der skal rettes? Er det noget af ovenstående, som er forkert? 

Jeg bruger unoeuro, men de er ikke meget behjælpelige, så jeg håber, at der er en der kan hjælpe mig herinde!!

På forhånd tak!

Dbh. Anne

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ændret selve DNS'en ? - Så dit domæne-navn peger på den rigtige server-ip ?

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

UnoEuro er skam behjælpelige når det er noget vedrørende deres servere.. De har faktisk rigtig hurtig respons og super service!

Men når det er omkring det indhold du har på siden, så har de ikke det store at gøre med det.

Det er jo ikke en af deres arbejdsopgaver at tilbyde alle og enhver - nybegynder som ekspert der vælger at rode med det tekniske - support til Wordpress, Joomla, Prestashop, Magento, Drupal, typo3, osv., osv., osv...

Nå men det var et lille sidespring!

Umiddebart ser det rigtigt ud, den fremgangsmetode du har anvendt, så jeg kan ikke lige se problemet.