Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Min wordpress side er nede pga flytning fra DNS til webhotel!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er nybegynder, men har alligevel kastet mig ud i at få flyttet min wordpress side fra DNS (tilknyttet et andet domæne) til sit eget webhotel

Det er gået galt - og siden er væk. 

Jeg har gjort følgende: 

1. Taget backup af databasen

2. Downloadet alt indhold fra det gamle webhotel med FTP. 

3. Upload alt indhold med FTP til det nye webhotel

4. Oprettet en ny database på det nye webhotel og importeret filerne fra backup'en.

5. Derudover har jeg rettet wp-config.php i FTP med det nye brugernavn og password.

Er der andet der skal rettes? Er det noget af ovenstående, som er forkert? 

Jeg bruger unoeuro, men de er ikke meget behjælpelige, så jeg håber, at der er en der kan hjælpe mig herinde!!

På forhånd tak!

Dbh. Anne

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ændret selve DNS'en ? - Så dit domæne-navn peger på den rigtige server-ip ?

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

UnoEuro er skam behjælpelige når det er noget vedrørende deres servere.. De har faktisk rigtig hurtig respons og super service!

Men når det er omkring det indhold du har på siden, så har de ikke det store at gøre med det.

Det er jo ikke en af deres arbejdsopgaver at tilbyde alle og enhver - nybegynder som ekspert der vælger at rode med det tekniske - support til Wordpress, Joomla, Prestashop, Magento, Drupal, typo3, osv., osv., osv...

Nå men det var et lille sidespring!

Umiddebart ser det rigtigt ud, den fremgangsmetode du har anvendt, så jeg kan ikke lige se problemet.
Er der bare hvid skærm? Kommer du ikke frem til siden, og får du at vide den ikke kan findes? Eller hvad sker der?

Prøv at gå ind i din DNS-administration, og se om det peger det rigtige sted hen.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

husk at ændre din A-record i din DNS; så den peger på den nye server og ikke den gamle server

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar alle 3. Det lyder som om I er nogenlunde enige om at det er i DNS administrationen der er noget galt.

Når jeg forsøger at gå ind på hjemmesiden står der: Forbidden. You don´t have permission to access / on this server.

Når jeg nu går ind i DNS administration. Hvad skal jeg så ændre, og hvordan kan jeg vide hvad jeg skal ændre det til? Beklager men jeg ved altså ikke så meget om det her. :)

Fra Sejlflod
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 23
Fra  Sagleo Development Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der ud over skal du være opmærksom på at det tager op til ca. 24 timer inden dns-ændringer virker.

Dns skal være sat korrekt op og opdateret på de nye navneservere, inden du kan redeleger hos dk-hostmaster.

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg flytter ikke udbyder. Jeg ville blot opgradere fra DNS (tilknyttet et andet domæne) til at have domænet på sit eget webhotel. Begge dele hos Unoeuro.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sagtens være DNS informationerne det er galt med. Har jeg forstået det korrekt hvis den side som du nu siger melder fejl er samme side (domæne) som du tidligere har kørt siden på?

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er stadig helt det samme domæne. Tidligere var domænet bare tilknyttet et andet webhotel (og domæne). Men det er samme indhold og domæne som før - nu er det bare opgraderet til sit eget webhotel.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)