Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så nåede guerillamarketing.dk de 800 FB fans! :D

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 66
Fra  Beruf Digital Sans Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen overskriften siger jo det hele.

I foråret 2010 startede jeg guerillamarketing.dk, bare for at kunne prøve at blogge lidt. I værste tilfælde ville siden ende som en lille sjov database med inspiration, hvis jeg nu ikke gad mere.

Her små 3 år efter er vi 4, der skriver og nu på 800 Facebook fans! Det synes jeg er super fedt, for det eneste bloggen giver, er glæde over at kunne dele sjov og alternativ markedsføring med interesserede. Så jo flere der læser, jo sjovere er det at skrive Big Smile

Så hvis du selv overvejer at blogge, vil jeg bare sige go for it!

Mvh Henrik

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg også hoppet på vognen. Glæder mig til at blive Facebook opdateret - det er virkelig en sjov form for markedsføring.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Køge
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 66
Fra  Beruf Digital Sans Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt!

Ja, der er super meget inspiration at hente ud. Nogle gange virker det næsten for nemt, men man må jo prøve sig frem, for at finde noget der virker :)

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om der noget galt med min Computer eller browser, men "Like" knappen virker ikke på din side :(

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Guerilla Marketing er en totalt totalt cool form for markedsføring, når den udføres intelligent/elegant. Jeg har "liket" jeres Facebook-side!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Køge
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 66
Fra  Beruf Digital Sans Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Casper, jeg havde også problemer med at komme ind i gruppen lige før. Nu ser det dog ud til at virke. Hvis du oplever andre problemer, må du meget gerne sige til, så det hele virker :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)