Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn efter overenskomstvilkår

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg stødte på en jobannonce som IT medarbejder, mht. lønnen står følgende:

"Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten af 26. oktober 2011 mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst af 10. november 2011."

Nogen der ved hvor jeg kan finde det gældene lønniveau i forhold til dette ? og ja jeg har selv søgt og fundet en del dokumenter med forskellige oplysninger.. derfor spørgsmålet :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46460
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er den som ligger her http://www.hk.dk/stat/media/hk_stat_filer/organisationsaftale_for_kontorfunktionaerer_laboranter_og_it_medarbejdere_2011 men det er jo i alle fald HK/stat som er involveret, så dem kan du jo ringe og tale med - det er nok nemmest

Ellers - søg løs, og under samtalen kan du jo i sluttet spørge til hvad den overenskomst indebærer så du kender lønnen - og er det uinteressant kan du jo takke nej - de vil ofte selv under samtalen komme ind på lønnen, men det er ikke kriminelt selv at høre til det og andet omkring arbejdet, og slet ikke hvis det lægges lidt sent i samtalen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joh,

Ja det var også den jeg selv havd e fundet, dvs. hvis man er IT medarbejder på løngruppe 2 og f.eks. trin 4 af 5 er lønnen 228.000 (dette vil kræve man har uddannelse og erfaring). Det er simpelthen så lavt at jeg mente jeg måtte have set forkert.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46460
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sagtens være tilfældet. Jeg mener det er som en pædagog og det kræver 3,5 års uddannelse med proffesionsbachelor grad, så ja offentlige lønninger er ikke altid voldsomme.
Så er der nok noget pension o.l. Iøvrigt
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, de er mildt sagt ikke voldsomme de lønninger :)

Det må være lidt af en udfordring at finde kvalificerede IT medarbejdere, der vil arbejde til den løn (og ikke bare tænker på det som et midlertidigt job).

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det er en gammel debat, men da jeg selv fandt den da jeg sad og undersøge det samme ville jeg lige kommentere.

De 228.000 er et eksempel på de tillæg man får til basislønnen. Kunne kun finde basisløn i provinsen men det var vist et sted mellem 150-200.000.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)