Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovgivning imod deltagelse i egen konkurrence?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Et hurtig spørgsmål, jeg vil spørge jer om, vedr. online konkurrencer..

Er der i den danske lovgiving, et direkte forbud, imod at fx. ansatte i en virksomhed, deltager i deres egen konkurrence - eller er det op det virksomheden, at bestemme??  

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg ikke........ Men det vil være god stil at sige personale og deres husstand ikke kan deltage, så er der ikke nogen der kan beskylde dig for at snyde.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Glasmager:
Det ved jeg ikke........ Men det vil være god stil at sige personale og deres husstand ikke kan deltage, så er der ikke nogen der kan beskylde dig for at snyde.
Helt enig - absolut ikke en god ide at lade dem deltage - også uden jeg kan loven. Hvis ganske få deltog og ansatte vandt kunne der sikkert også rejses spørgsmål om skat - om det var løn der forvandledes til gevinst ved et lille smart trick - så Don't

(hvad skulle formålet også være? formålet er vel at tækkes kunder og skaffe flere - ikke at få mere personale på den kontoBig Smile)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at lave nogle adgangskrav for konkurrencebetingelserne til mit website, og ville egentlig bare vide om der var et direkte forbud.

Så det var mere om jeg, med lovgivningen på min side, kunne forbyde det på min side. 

Tak for svarene :)  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)