Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær iPhone programmering

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Nitz:

MortadaSarheed:
Mange tak for alle de svar.. Det var dejligt. 

Jeg er ikke så meget for at læse :/ Er der en anden mulighed for at få noget på video eksempelvis? Eller et andet alternativ..  

Hejsa,

Hvis du har mod på engelske videokurser, så prøv eventuelt Lynda.com. De har online kurser indenfor stort set alt hvad du kan komme i tanke om. De kører lige nu et tilbud på 7 dages gratis prøvetid, så du kan nå at se om det er noget for dig inden du lægger penge i det.

Med venlig hilsen

Tommy 

Jeg har prøvet det med lynda før, men problemet er bare at ham i starten siger at man skal have kendskab til programmering, før man kan tage dette kursus... 

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

MortadaSarheed:
Jeg har prøvet det med lynda før, men problemet er bare at ham i starten siger at man skal have kendskab til programmering, før man kan tage dette kursus... 

Jamen det er da helt sikkert også en fordel at have kendskab til programmering, når man lærer et nyt sprog. Modsat kan man sige, at du så ikke har tilegnet dig nogle faste vaner fra et andet sprog, så du har en klarere tilgang til det.

Jeg fandt denne her på Lynda, jeg ved ikke om den kan bruges, men den giver vist et grundlæggende indblik i hvad programmering er.

Foundations of Programming: Fundamentals

Hilsener

Tommy

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)