Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transportobel håndvask

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke lige hvor, opvarme fødevarer, kommer ind i billedet.. Jeg skal sælge IS fra en mobil bod.. Personalet vil have handske på, på den hånd de holder isen med...

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

kim andersen:

Jeg ved ikke lige hvor, opvarme fødevarer, kommer ind i billedet.. Jeg skal sælge IS fra en mobil bod.. Personalet vil have handske på, på den hånd de holder isen med...

Hvis du søger lidt i afgørelser over klager der er indgivet på baggrund af fødevarestyrrelsens kontrolbesøg, så kan du f.eks. se en sag hvor vandet var gået, og de brugte handsker og håndsprit - Det var ikke ok, på trods af at der kun var opvarmning og ikke produktion.

Der findes iøvrigt flere lignende sager

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal stadig have et vand system, men det var bare for at sige at der også vil blive brugt handsker...

Jeg søger folk som har kendskab til et system der bliver brugt...
Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes mini el vandvarmere som bruger 12 volt strøm og vandhaner med indbygget pumpe.
Mener du skal have mindst 25 liter med.

Ellers noget med gas.
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der rr mere end bare at installere en vandvarmer: Hvordan vil du opbevare den beskidte vand?

Hvordan vil du tørre fingerne?

Rengøring af vask hver gang du vasker fingere, skal der installeres en vask til det også?

Det vel efter min mening være langt bedre at benytte sprit og gummihandsker som nu sygehusene gør!

Der skal være rindende vand til fingervask men fødevarekontrollen ved bare ikke hvordan hvordan de skal forlange det!

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

netplace:

Der rr mere end bare at installere en vandvarmer: Hvordan vil du opbevare den beskidte vand?

Hvordan vil du tørre fingerne?

Rengøring af vask hver gang du vasker fingere, skal der installeres en vask til det også?

Det vel efter min mening være langt bedre at benytte sprit og gummihandsker som nu sygehusene gør!

Der skal være rindende vand til fingervask men fødevarekontrollen ved bare ikke hvordan hvordan de skal forlange det!

Hvad mener du med at fødevarekontrollen ikke ved hvordan de skal forlange det? 

Resten er der svaret på tidligere. 

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
http://www.mestertidende.dk/images/VisBillede.aspx?Avis=JM&Lopenr=106020046&Ref=AR&maxW=390&maxH=480

Overvejer om man kunne installere følgende...
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bare skal sælge is som er pakket ind og ikke selv skal fedt med at putte is i kræmmerhuse så hedder det embleret mad og kræver derfor ingen vand men husk egenkontrol.

Preben

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er som sagt isvafler jeg skal sælge, altså gammeldags med kugler...

Det produkt fra hytor er alt for stort, jeg skal være i bevægelse. Når man har en bod må man ikke stå stille, derfor skal det helst være noget som bliver monteret på vognen....

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)