Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstørrelse og leverandørkontakt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Legefeen.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber nogen kan hjælpe mig. Jeg går og påtænker at starte en webshop, der sælger træ- og stoflegetøj, samt pynt til børneværelset. Hvor meget lager skal man starte med at have, er det 3-5 stk. af hver vare?? Ved jo ikke og jeg kan sælge det. Hvordan kommer man nemmest i kontakt med leverandørerne og skal man regne med at få afslag fra mange af dem?? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er umuligt, at fortælle hvor mange du skal have af hver salgsenhed, da vi ikke kender dit marked og målgruppe. Og selv da vil vi lige så godt kunne spille lotto hvor chancen for at ramme rigtig er lige så stor.

Det bedste du kan gøre er at finde dit sortiment og lave lidt arbejde på at undersøge hvilke varer der sælger godt og hvilke der sælger mindre godt. Dette er noget din kommende leverandør kan fortælle rigtig meget om, da han/hun på forhånd har en masse salgsstatistik. De fleste leverandører vil også kunne være dig behjælpelig med, at sammensætte dit startsortiment.

I den forbindelse skal det siges, at du stadig selv skal undersøge markedet for hvad der sælger godt og mindre godt da det i sidste ende er dig alene der skal sælge varerne.

Om du får mange afslag, er igen et spørgsmål ingen rigtig kan svare på men hvorfor dog? 

Den nemmeste måde, at komme i kontakt med en leverandør er at ringe til dem, alternativt kan du starte med en mail (specielt hvis det er en udenlandsk leverandør og du er lidt rusten til sproget).

/Tom

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)