Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner (IT og/eller forretningsudvikler) søges til internetbaseret behandling af arbejdsmiljøproblemer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Mimers Loft Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i fuld gang med at udvikle en internetbaseret løsning til behandling af specifikke arbejdsmiljøproblemer. Der er ikke tilsvarende produkter på markedet. Er selv erhvervspsykolog - og samtidig lidt af en nørd ift. forskning, IT og lignende. Kan dog ikke programmere, men kan lave mockups og prototyping og kravspecifiktationer :) Er omkring de 50 år, og har været selvstændig i 3 år. Arbejder fint sammen med andre aldersgrupper. Jeg bidrager til projektet med min faglige viden og også til salget gennem mit netværk og mine kontakter på området.

Selve kodningen af løsningen er godt i gang (foregår i Joomla vha. af løntilskudsopgave), backend er stort set færdig men der mangler en del på front-end. Tanken er at udvikle dels en enkelt-bruger-version (hvor den enkelte person kan købe ydelser som SaaS) og en virksomhedsversion, hvor virksomheder (f.eks. kommuner) kan købe et antal licenser/klippekort eller lignende.  Der er kommuner, der er interesseret i at afprøve produktet. Produktet egner sig til oversættelse/tilpasning til andre sprog.

Min ønskedrøm er at etablere et samarbejde med min. en anden person, som kan komplemmentere mine egne færdigheder og hvor vi kan bruge hinanden som sparringspartner - selvom vi har forskellige kompetencer.

Derfor søger jeg en samarbejdspartner. Du skal have en relevant uddannelse (enten forretningsøkonomi eller IT/grafik). Uanset uddannelse skal du have erfaring med salg og udvikling af ideer, villig til at investere (del-)tid med en horisont på ca. ½-1 år. Du skal synes samarbejde er fedt, og være i stand til både at tænke ud af boksen og til bagefter at sortere i ideerne med hård hånd.

På det personlige plan skal du have en god portion humor, være vedholdende, og kunne tale direkte - uden dog at være en elefant i en glasbutik :)

Interesseret? Så send en mail eller svar i tråden.

Venlig hilsen

Mette

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Mimers Loft Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs indlægget igen - der er potentiale i ideen :)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er dette stadig aktuelt.

Se venligst vores site. cm-consult.com. Du kan ringe på 51513137

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)