Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt på neglelak

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Et stort suk. Jeg vil SÅ gerne bestille noget neglelak fra Kina. Prisen er god nok - det er fragten IKKE. 180 US for knapt 100 neglelak ekspress levering hedder det vel. På den måde ryger hele fortjenesten vel nærmest.

Mit spørgsmål - kan man sende så lidt med søfragt, og hvad vil det evt koste? Nogle bud?

På forhånd tak

Helle

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Helle.

Der er ingen nedre grænse for mængde på Søfragt. Men normalt skal du betale for mindst 1 cbm. Derudover kan der være overvejelser omkring om det er farligt gods. Men hvis du har købt det FOB en større kinesisk havn så kan vi nok finde ud af noget omkring DKK 500 til afhentet terminal Kbh/Arh med forbehold for evt farlig gods send mig evt en email på soren@easyshipping.dk

Mvh.
Søren / Easy Shipping

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Madsen:

Et stort suk. Jeg vil SÅ gerne bestille noget neglelak fra Kina. Prisen er god nok - det er fragten IKKE. 180 US for knapt 100 neglelak ekspress levering hedder det vel. På den måde ryger hele fortjenesten vel nærmest.

Mit spørgsmål - kan man sende så lidt med søfragt, og hvad vil det evt koste? Nogle bud?

På forhånd tak

Helle

Enten køb nogle flere eller drop det. Det kan ikke betale sig at sende 3kg med søfragt, det er helt hen i skoven.

Du kan oftest for de 180usd sende x antal kg, spørg ind til hvor mange kg du kan sende og køb mere.

Køb ren argan olie her

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det går vist som farligt godt - derfor det er så dyrt. Ville ellers være et fint tilbud tak!

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt det er billigst at købe mere, men p.t. tror jeg det er dumt at købe for meget til min lille shop :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Madsen:
Prisen er god nok - det er fragten IKKE. 180 US for knapt 100 neglelak ekspress levering hedder det vel. På den måde ryger hele fortjenesten vel nærmest.

Jeg har jo tidligere anbefalet dig at få din neglelak lavet som private label i Europa, så slipper du også for evt. problemer med produkter der indeholder forbudte / sundhendskadelige stoffer. 

Den høje prisen er naturligvis fordi der er tale om farligt gods. Du skal nok ikke regne med at du vil kunne få det meget billigere med søfragt. 

 

Mvh

Ravn

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja Ravn - tak, men.. Har faktisk fået det super tilbud jeg var ude efter :-). Ved ikke om de laver det super neglelak andre steder jo.....

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Madsen:
Har faktisk fået det super tilbud jeg var ude efter :-). Ved ikke om de laver det super neglelak andre steder jo.....

Men du aner jo ikke om produktet er lovligt iht. EUs kometik lovgivning. 

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske har jeg fået kopier af certifikater ;-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Madsen:

Måske har jeg fået kopier af certifikater ;-)

Hvad skulle det Certifikat så garantere? Husk på det er dig der ene og alene er ansvarlig for at produktet eller op til lovgivningen.

Iøvrigt skal mærkningen på produktet overholde EUs regler og produktet skal anmeldes til miljøstyrelsen inden du markedsføre det.

 

Ravn

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)