Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb og videresalg af mærkevarer fra supermarkedet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - et hurtigt spørgsmål!

Jeg ville høre, om jeg gerne må gå ned i mit lokale supermarked, og købe en mærkevare, og så sælge den videre på en webshop, uden nogen accept fra producenten? 

Mvh,

Sander

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lovgivningen omkring dette kender jeg ikke 100%, ved dog at pizzashops her omkring handler i Bilka eller lign. for at købe Coca Cola til 10 kroner og sælge til 30 da det er billigere end hos leverandøren for dem.

MEN, med hensyn til garanti så kan der måske opstå et problem da du ikke er registreret som sælger af produktet??? Altså hvis du først får solgt et produkt efter fx. 6 måneder og der er en klar fejl (revnet for i en Jakke) så vil du nok ikke kunne få denne byttet i butikken efter så lang tid.

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Agora_Live:

Lovgivningen omkring dette kender jeg ikke 100%, ved dog at pizzashops her omkring handler i Bilka eller lign. for at købe Coca Cola til 10 kroner og sælge til 30 da det er billigere end hos leverandøren for dem.

MEN, med hensyn til garanti så kan der måske opstå et problem da du ikke er registreret som sælger af produktet??? Altså hvis du først får solgt et produkt efter fx. 6 måneder og der er en klar fejl (revnet for i en Jakke) så vil du nok ikke kunne få denne byttet i butikken efter så lang tid.

Jeg kan så sige, at der ikke er tale om tøjvarer. Men mange tak for svaret Skype-Wink

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)