Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har designet en stol - hvad skal jeg gøre for at få den sat i produktion?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har designet en stol. Jeg har mærket interesse for den, både på internettet og fra min omverden. Hvilke muligheder har jeg for at gå videre med min stol? For eksempel at få nogen til at producere og sælge min stol? Hvis nogen har erfaring med fremstilling og salg af interiør, vil jeg rigtig gerne høre fra jer :)

Mvh Matilde

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Produktionen er ganske overkommelig, men for mere relevante bud, så skal du oplyse langt mere detaljeret omkring stolen.

Ellers ville jeg sikre mig, at have den fornødne kapital.

Salget skal jeg ikke gøre mig klog på. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matilde,

Jeg tror du skal adskille produktion og salg. Du kan tage din stol og besøge f.eks en stålfabrik eller lign, nu ved jeg ikke hvad din stol er lavet af ?, men her kan de fremstille en bruttotype til dig og så kan du få en pris på hvad  det vil koste at producere antal stks. Nu skal jeg selvfølgelig ikke kunne udelukke at de også kan sælge den for dig, men det tror jeg nu ikke., desuden er dit forhandlingsgrundlag ikke optimalt, da fabrikken så har alle kostpriser mv. 

Omkring salget kommer det helt an på hvilken slags stol det er og hvilken målgruppe og prisklasse du forventer ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)