Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med til at start en webbureau i odense ?????

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Københaven
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner Jeg er Programmør vil meget gerne start en lille Webbureau. er der noget der vil være med. det kan godt være webdesigner, webudvikler, kan godt være også sælger.....

Jeg bør i fyn odense. Jeg har kigget rundt om der kan findes noget lokaer også. så kan vi godt lej fra 2000 kr en meget fin moderne lokaler med reception og kantine....

abobosha@hotmail.com her er min mail så kan vi kontakt mere om det.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abraham,

Bare til info; Nogle folk vil måske have det bedst med indledende at kontakte dig pr. mail (eller PB), så du bør måske åbne for private beskeder (PB) her på Amino. Har du eventuelt nogle referencer, du kan vise frem, vil det nok også hjælpe på din situation. Jeg tror at du er nødt til at åbne lidt mere op for posen, hvis du ønsker at finde seriøse forretningspartnere herinde - selvom programmører er i høj kurs Smile 

Fra Københaven
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo du har ret , Det var også det jeg mangler , hvordan jeg skal åben mere op og hvor henne....tak for det , Jeg var heller ikke sikker hvis der er noget der svar på det.. men tak igen. Jeg formuler min ide og reference kom tilbage snart. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)