Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et godt tilbud: Banner 120 x 120

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Alle

 

Håber jeg poster det rigtige sted. Jeg ønsker et tilbud på et 120 x 120 banner. Muligvis et banner i bevægelse, men det skal være i gif format. Jeg har måske selv nogle elementer der kan indgå i banneret. Der vil selvfølgelig blive givet info om virksomheden ved kreation af banneret.

 

Hvad ligger priser på sådan noget i?

 

På forhånd tak. 

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej DG,

Hos os ligger bannerprisen fra 299,- excl. moms.

Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk
Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Trofo/Troels

 

Havde egentlig bestemt mig for at undlade at skrive om vores samarbejde herinde, men eftersom du på mystisk vis påtager dig en endnu opgave som jeg efterspørger på, så bliver jeg nødt til at knytte en kommentar til det.

 

Du hverken svarer på mails eller PB''s herinde, så undrer mig at du påtager dig nye opgaver inden vi har fået færdigg gjort vores. Du skylder mig jo rent faktisk et flash banner, da du lovede mig sådan et gratis, da du ikke levere et almindeligt banner.

 

Kort fortalt: Trofo skulle lave et banner, men hans designer skulle på ferie så han sagde at jeg kunne få pengene tilbage og få et gratis flash banner som plaster på såret.

 

Nu regner jeg ikke med du skriver i dette indlæg igen. Men jeg takker nej til din hjælp. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
DG, du har en PM ;)

 

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej DG,

Kan godt forstå dig, men jeg har sendt dig en PB ;-)
Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Darait: Takker. Jeg vil lige prøve at redde tingene ud med Trofo, og ellers blvier du kontaktet. det håber jeg er ok.

 

Trofo: Tak for din besked.

 

Alle: Trofo og jeg prøver nu at finde ud af tingene, og håber at få dette løst. Grunden til at det blev skrevet offentlig er som skrevet i indlægget at jeg ikke har kunne få noget svar. Og også som skrevet så skulle dette ikke have været ude i den offentlige debat, da jeg selv synes det er dårlig stil.

Jeg håber nu vi finder ud af det hele.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)