Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

poker foredrag og turnering - hvad synes I? hvordan skal det markedsføres?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske er det en god idé, men er det ikke en ret stor "give away" på et pokersite?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 05:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har spillet meget poker, og vi spiller da også tit oppe i den lokale POKER KLUB.

 

Det med foredrag NJEIT... holder ikke med mindre i har en WPT. EPT eller anden stor turnerings vinder.

 

Turnering. Jo det kan vel nemt arrangeres med den RIGTIGE pulje.. skal der nok komme folk til...

 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor duger et fordrag ikke?

Så vidt jeg ved er der 3 dansker som har klart sig pænt i den sidste internationale turnering. ?

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
tak til alle der har svaret!

Det med at foredrag ikke holder medmindre man har vundet WPT eller EPT hopper jeg ikke på. Der vil måske være få der ikke vil komme, men man må tænke på at online poker er en meget anonym beskæftigelse, dvs. at være kendt og professionel ikke nødvendigvis hænger sammen.  Professionel  betyder at man udelukkende lever af at spille poker hvis nogen skulle være i tvivl.

Når det er sagt har du selvfølgelig ret i at et kendt navn ikke er dårligt at have med, det kan være det kommer!

vi har snakket med pokernet og hiver også gerne fat i de andre, go ide!

jeg synes ikke det er nødvendigt med en kæmpe pulje, turneringen skal mere være for at prøve de ting af man lige har lært. Og så gør vi det selvfølgelig lidt liret ;)

en opfølger i form af et højere niveau kommer selvfølgelig hvis det første bliver en success.

kunne det være en ide at hænge posters op på skoler, og lægge flyers ud i udvalgte butikker?

med venlig hilsen Joakim

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)