Hey Martin! Jeg kunne godt tænke mig at høre dine ideer til, hvordan man laver effektiv guerilla marketing for et lille firma, som eks. en webshop? Hvis man ikke har særlig mange penge til markedsføring, hvordan kunne man så lave smarte guerilla marketing kampagner? Og hvorfor tror du, at der ikke er flere, der benytter det her i Danmark? Og hvilke medier skal man jagte? Skal guerilla marketing være offline, eller kan det gøres online? Skal man jagte sociale medier, opmærksomhed i lokalsprøjten, natioanlt tv, eller hvordan kommer man bedste igennem med sine stunts, når de først er lavet? Er det blot mund til mund, og så lade historien blive opdaget af medierne selv, eller skal man skrive pressemeddelelser og fortælle om sine stunts, før man laver dem? Det kunne i hvert fald være fedt, at høre lidt om guerilla marketing. De bedste hilsner, |
Hej Sander
Har du set de her videoer:
http://thorborg.tv/guerilla-marketing-fra-landet-der-opfandt-det.html
Martin