Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting i USA - Bluehost.com, eller?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt GoDaddy før, og det har været billigt og udemærket. Dog synes jeg at deres side er en del forvirrende, men sådan er det med mange amerikanske sider.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:

Bruger Bluehost og er rigtig godt tilfreds.. 

Varm anbefaling herfra..

Super! Også umiddelbart den host jeg hælder mest til. Selvom nr. 1 på listen også lyder ret interessant - og så er de billigere! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt bluehost.com de er nu fine nok, men har det vildeste security hvis der opstår problemer er de ekstremt strikse. Havde en del bøvl med det.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Lund:

Jeg har brugt GoDaddy før, og det har været billigt og udemærket. Dog synes jeg at deres side er en del forvirrende, men sådan er det med mange amerikanske sider.

Mener at have læst noget dårlig kritik om dem her på Amino fra flere brugere? Men ikke sikker.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

FrederikF:

Jeg har brugt bluehost.com de er nu fine nok, men har det vildeste security hvis der opstår problemer er de ekstremt strikse. Havde en del bøvl med det.

Hmm. Lyder ikke så rart. Jeg lægger meget stor vægt på hurtig og god support i tilfælde af problemer. Kan du uddybe det bare en lille smule?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Kort og godt: Bliver et eller flere af dine sites hostet i USA, og hvilken host kan du anbefale? :-)

Bluehost.com er et godt valg, de hoster rigtigt mange sider og deres support er god.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:
Dreamhost kan også helt klart anbefales herfra...

Vil lige uddybe min anbefaling af Dreamhost lidt med nogle af mine favoritfeatures hos dem, som jeg har brugt meget.

  • Support
    Har aldrig oplevet at jeg ikke har fået svar indenfor 12 timer på supporthenvendelser og har sjældent haft fat i dem mere end én gang pr. problem fordi de ofte kan hjælpe eller rette deres/mine fejl i første forsøg.
    Derudover har de en fantatisk wiki, med hjælp og guides til det meste
  • Ubegrænset antal brugere (med hver deres dtp/shell/controlpanel/domæner)
    Har jeg blandt andet brugt til at dele webhotel med familiemedlemmer uden at de skal kunne se hinandens filer
  • Ubegrænset plads og databaser (mySql)
    Aldrig oplevet at de har brokket sig selv om jeg har være oppe omkring 15-25GB.
    Derudover får man 50GB til backup
  • Full shell
    Har jeg brugt rigtigt meget til f.eks. at opsætte symlinks og opsætte forskellige versioner af php til forskellige domæner og individuelle php.ini pr. domæne
  • Højt fokus på sikkerhed
    SFTP
    Mulighedhed for nem .htaccess pwd på mapper direkte fra kontrolpanel plus flere andre sikkerhedsfunktioner som kan slåes til via et klik med musen
  • One-click
    Alt fra Joomla og Wordpress til Gallery og dotProject kan installeres nemt fra deres kontrolpanel med oprettelse af databaser og hele pivtøjet.
    Og de kan selvfølgelig også opdateres herfra, eller sættes til automatisk at opdatere når der kommer nye opdateringer.
  • Domæner og DNS
    Man får gratis ét stk. internationalt domæne (.com, .net eller .org)
    Derudover kan man tilkøbe/tilknytte ubegrænset antal domæner
    De er godkendte som navneservere for .dk-domæner hos d-hostmaster så man behøver ikke f.eks. gratis-dns for at huske danske sites hos dem.
    Man kan pille stort set alt hvad man vil med dns.
    Nem tilknytning af Google app når man opretter et domæne, så alt hvad der skal til af dns automatisk sættes op for at køre email, docs, calender m.m. via Google apps med eget domæne.
  • SVN
    De har indbygget SVN som en funktion der kan installeres fra kontrolpanelet.
    Har brugt dette en del til bl.a. at styre projekter hvor vi var flere der arbejde på samme tid.
  • Oppetid
    De har en fantastisk oppetid og ligger meget tæt på 100%
    Skulle de dog gå ned og det er "deres skyld" får man én dags gratis hosting pr. time som dit site er nede (og de holder det)

Der er masser af andre goodies som f.eks. streaming, cvs og Ruby On Rail og så koster det kun $8.95 pr. måned
http://dreamhost.com/web-hosting/

De hoster pt. over 1 million domæner og er med helt fremme, med jøvnlig opgradering af udstyr og udbygning af datacentre så tror heller ikke man skal frygte at de forsvinder foreløbigt.

--
Simon

 

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)