Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med CVR-nummeret i nyoprettet virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Bordeaux
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg har for nyligt oprettet min virksomhed "Herlufsholm Vinimport", og jeg har i den forbindelse modtaget et registreringsbevis fra skat, hvorpå mit CVR-nummer står skrevet. Jeg er ligeledes registreret på cvr.dk, men når jeg så forsøger at logge ind på webreg via mit CVR-nummer, står der at virksomheden ikke findes, og når jeg forsøger at oprette et medarbeder NEM-ID, får jeg ligeledes en fejlmeddelelse når jeg indtaster CVR-nummeret. 

Er der nogle der har erfaringer med ovenstående, eller har en idé om hvad jeg gør forkert? I så fald ville jeg være yderst taknemmelig for jeres hjælp!

venlige hilsner,

Rasmus Vangby

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok ringe til selskabsstyrelsen Herlufsholm vinimport giver ikke svar ved søgning på virk.dk og det gør dit CVR nummer heller ikke. Derimod kan man finde det let på ex Børsen under Soliditet virksomhedsfakta rapport, så du er oprettet. Du kan jo lige se, om det er en opdatering der mangler i cvr - dit selskab er jo fra 2013, så måske kører den bare i systemet - men ellers ring til dem, og ha tålmodighed i køen, ring så tidligt du kan efter de åbner

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Bordeaux
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

34 81 03 97

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)