Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med, uden eller hele pakken.....spørgsmål om www foran domænet

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Fra  KitchenGo Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så i dag under google webmaster tools at jeg skulle/kunne tage stilling til om jeg ville køre min side med eller uden www eller med begge muligheder. Har kikket mig lidt omkring i forhold til betydningen for SEO og må konstatere at der er alt for mange forskellige svar på emnet og nu er jeg forvirret. Min side kører pt. med begge muligheder. Hvad ville i vælge: Med, uden eller hele pakken.

Venlig hilsen

Kim 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg vælger som regel uden www. Du skal ikke tage hele pakken fordi så vil du have duplicate content da domæne.dk og www.domæne.dk vil ses som 2 forskellige domæner med samme indhold.

Men du skal bare være konsekvent når du vælger. Så enten med eller uden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

uden :) kan bedst li det sådan og bare en af valgt er det et godt valg i forhold til DC!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ville have ønsket jeg havde valgt StreetPatrol.dk med www. 

To grunde:
1. Nogen steder giver en mention link hvis der er "www" foran.
2. Det er lidt nemmere at lave et subdomæne der hedder cdn.mitdomæne.dk bagefter 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Fra  KitchenGo Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Siden er et video-sharing site og den afspiller vi anvender er det mest optimale for til vores script til at afspille videoer på iPhones/iPads ligesom på Android, altså hvor vi kan bibeholde brugeren på selve vores mainpage uden apple-fiksfakserier app osv. mens videoerne vises. Til dette formål fortalte udvikleren af afspilleren, at hvis ikke der i url-feltet står www foran vores side kitchengo.dk kan filmen ikke vises på iPhones/iPad og det har han ret i. Først efter jeg taster www ind kan jeg afspille.

Personligt er jeg ligeglad om der skal www foran eller ej, men hvis det rent faktisk forholder sig som han siger og der ikke er nogen anden løsning, så er det vel bare konsekvent fra nu WWWTongue Tied

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også "mødt" JavaScripts, der umiddelbart kun var lavet til at kunne køre med subdomæne. 

Hvis jeg laver om på det nu, så mister jeg linkjuice, da de fleste links jeg har fået er uden www. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Fra  KitchenGo Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er rimelige ny startet og har på ingen måde noget at miste endnu ved at fravælge www eller anvende de kære Wér. Men inden vi for alvor vil skabe noget opmærksomhed omkring siden skal vi, som jeg fornemmer det, finde vores løsning.. 

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Jeg har også "mødt" JavaScripts, der umiddelbart kun var lavet til at kunne køre med subdomæne. 

Det er noget utroligt dårlig javascript du er kommet forbi så. Overvej om du overhovedet vil benytte dig af det, når det tilsyneladende er skrevet af amatører. Solid javascript skal fungere uanset subdomain eller ej. Det er ikke hovedregelen.

Til trådstarter:

www er et subdomæne som ikke giver nogen mening længere, det er udfaset og det bør ikke længere være nødvendigt.

Jeg ville personligt redirecte folk der besøger www.mitsite.dk til mitsite.dk.

Hvis du havde et domænenavn med mindre end to bogstaver som fx. bt.dk så vil du gerne benytte dig af www.bt.dk fordi cookies i nogle browsere ikke kan blive sat på korte domæner. Det er derfor eb.dk sender dig til ekstrabladet.dk og bt.dk sender dig til www.bt.dk.

Andre personer mener at det er smart for dem at bruge www. da det giver dem fleksibilitet. Dette er fordi en A-record som mitsite.dk kun kan pege på en IP og derfor er bundet. Men et C-Name som www.mitsite.dk kan pege på hej.mitsite.dk og dette giver fleksibilitet. Du kan læse mere om det her: http://www.less-broken.com/blog/2012/05/no-www-considered-harmful.html. Dette er dog kun i ekstremt seriøse setups at du har brug for denne fleksibilitet. 95% af alle website ejere får nok ikke brug for det. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Grubbe:
Det er noget utroligt dårlig javascript du er kommet forbi så. Overvej om du overhovedet vil benytte dig af det, når det tilsyneladende er skrevet af amatører.


Så læs indlægget igen: jeg er stødt på det. Har ikke skrevet jeg har brugt det.

Mine begrundelser "for" www var dog uden den med JavaScript og så saglige at du ikke havde behøvet give mig 1 stjerne rating ;-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Mine begrundelser "for" www var dog uden den med JavaScript og så saglige at du ikke havde behøvet give mig 1 stjerne rating ;-)

Du fik et minus fordi det du siger er forkert. Du skriver:

Gita Street:
Det er lidt nemmere at lave et subdomæne der hedder cdn.mitdomæne.dk bagefter 

Det er hverken nemmere eller sværere at oprette subdomæner, baseret på om dit site har www foran eller ej. 

Gita Street:

Jeg har også "mødt" JavaScripts, der umiddelbart kun var lavet til at kunne køre med subdomæne. 

Dette er rigtig dårlig javascript, eller programmering der ikke fungerer korrekt. Det skal ikke påvirke hans valg.

Gita Street:
1. Nogen steder giver en mention link hvis der er "www" foran. 

Dette er ikke forkert, men det meste software giver mention med http:// foran, som man bør benytte. Ja, nogle steder gør det ikke, men det er en minimal konsekvens. 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)