Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp hvordan hænger det sammen at ex Spotify har aftaler med alle de store?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Onbooked I/S Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

Jeg sidder med en idé meget lignende spotify konceptet. Blot i en helt anden produkt kategori. Mit spørgsmål går på hvordan har Spotify som et lille svensk firmaet fået lukket aftaler med kæmpe firmaer som Sony, Warner Brothers, EMI osv? 

I min branche er der også 2 store virksomheder med milliard omsætning som sidder på alle rettigheder osv. Jeg kan garantere dem øget omsætning, da tingene fungere på en besværlig måde i øjeblikket og de vil ikke have nogle omkostninger ved det, blot profit! Jeg har foretaget mig en stor markedsundersøgelse, og har stortset alting klar.

Skal nu til at kontakte koncernerne (de er udenlandske), men hvordan skal jeg gå til dem? Blot kontakte dem pr email? 

Har jeg overhovedet nogen chance for de vil lytte til mig? 

Håber at hører fra jer

Mvh 
David  

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

de er blevet tilbudt medejerskab alle 4 der også inkludere Universal af Spotify for at lægge deres bagkatalog til rådighed i start.

Men det er muligt ar lukke aftale med dem uden, det mest afgørende er at de kan se at du kan generere noget tilbage til branchen og at de får deres andel og at de acceptere din forretnings model, og bestemmer og tilretter din forretning som de vil ha den-i musik selskaberne skal ind og accepter så og sige alt hvad du gør, og alt skal godkendes i alle lande og cleares, og tilpasse hvert enkelt i detaljer - det tager tid, laaaang tid Wink

Skal du ind og sælge din vare til 2 virksomheder der sidder på alle rettigheder i din branche, så er du oppe imod nogle tunge drenge, og så er det ikke nok at sende en mail fra David i Dk- du skal arbejde dig ind på dem gennem netværk og finde relevante personer som kan trække din ide (som skal være super ,super gennemarbejdet) frem til den helt rette person, det rette tidspunkt, det rette sted!

Jeg er yderst stærk i forhandling med blandt andet rettighedshaver og internationale selskaber, i dk og udland-  og har opnået det jeg skal+/- 

Måske jeg kan hjælpe dig hvis det er relevant og jeg mener det er en branche jeg kan have viden i- gi lyd hvis det er?

bedste hilsner

Bo Schønemann

Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Onbooked I/S Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar! Det var yderst brugbart og nu har jeg noget at tage afsæt i. 

Du hører fra mig inden længe.

Med venlig hilsen

David 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)