Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Garry.dk (ingen kunder)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er. 

Jeg har arbejdet hårdt på min webshop i et stykke tid nu, men får alt for få ordre. Er det udvalget? Er siden ikke brugervenlig nok? 

Jeg har en afvisningsprocent på 48, og mellem 20-40 organiske besøgende om dagen. SEO mæssigt synes jeg selv, at jeg gør mig okay i forhold til, at det er noget jeg selv arbejdet på. Indtil udvalget er større, vil jeg ikke bruge en SEO-gut. 

Vi tager billeder af ca. 50 produkter her i weekenden, så der kommer snart en masse og fylder de tomme kategorier ud :-)

Hvis i gider tage et kig, ville jeg blive meget glad! http://www.garry.dk :-)

Bedste hilsner,
Gabriel K. 

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville måske gøre slideren en del mindre, og dermed også rykke "nye" produkter længere op på siden, så man rent faktisk får en følelse af at det er en webshop.

Derudover synes jeg at de 3 checkmarks + tilhørende tekst er lidt utydelig/pixelerert, ved ikke om det er mig der skal til at have briller - men har umiddelbart aldrig haft problemer med synet.

 Umiddelbart fedt og stilfuldt design, samt fede funktionaliteter rundt omkring på siden.


Derudover bemærkede jeg af dine 2 første sliders, ikke rigtigt viste at det var en webshop på nogen måde, der var meget lidt forklarende tekst.


Venlig hilsen,

Jonas


EDIT: Din webshop synes at være meget identisk med denne: http://litet.dk/shop/index.php - kunne være du skulle prøve at diffrentiere dig på en eller anden måde?

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det bliver nævnt i tidligere indlæg, så syntes jeg også din slider tager for meget plads.

Når man så kommer ned i bunden af siden i jagten på varer, ser jeg dine betalings muligheder: Mastro, Mastercard, Visa, Paypal og Visa Electron. Her tror jeg mange vil savne et Dankort logo. Du skriver ganske vist i dine handelsbetingeler at det er muligt at betale med Dankort, men du skilter ikke synligt med det :-)

De varer jeg tjekkede syntes jeg umiddelbart var fine, og kan godt li zoom funktionen på billederne.

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep de ser godt nok identiske ud, selv om den ene ser ud til at være bygget på Prestashop og den anden på Wordpress :-)

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback! 

I har ret, slideren bør være mindre.. Det vil jeg gøre!  

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjern slideren helt, den indeholder ikke information som er vigtig. 

Istedet for en undertitel "online store", så kald den noget mere henførbart til produktet "Modetøj online" f.eks. ligesom i din bund.

Ikonerne og søgeboksen til højre passer ikke samme
 
Øvre kroppe og nedre kroppe virker som en mærkelig kategori - især når der popper iphone docks frem.

Produktsortimentet vil jeg ikke gøre mig klog på, men undrer mig over, at man finder en hue til 75 kroner OG en t-shirt til 999 kroner. Der mangler for mig en rød tråd i udvalget

Når du har dropdown på nogle menupunkter, men ikke alle, så ville jeg indsætte et mærke/pil eller lignende i menuen.

Når jeg putter noget i kurven, så tager det alt for lang tid, før varen figurere i kurven. Vi taler 5-6 sekunder.

Gør dine tilføj til kurv mere attraktive - anden tekst, anden farve

Sørg for at HELE shoppen er på samme sprog.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)