Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af eget BILVÆRKSTED med brormand.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Casper Riise.

Jeg er 16 år gammel.

Jeg går i 9.klasse.

Jeg fik interessen for iværksætteri i starten i af 9. klasse. 

Min bror og jeg har snakket meget om at starte vores eget Bilværksted.

Jeg arbejder også selv på et bilværksted i min fritid, og samme gør min bror Michael som er i lærer som mekaniker.

Min bror arbejder ved et Bilværksted i Aalborg, og jeg arbejder ved et andet Bilværksted i Klarup.

Min bror og jeg elsker begge to at arbejde for folk, og gøre folk tilfredse.

Vi har snakket meget om hvordan, man starter sit eget uden at det går galt, og man måske står midt i en kæmpe gæld.

Derfor ville vi høre, om der var nogle som havde nogle gode ideer til hvordan man tjener nogle hurtige penge, så man kan åbne sit eget værksted.

Vi har selv snakket om hvordan vi tror man kunne tjene hurtige penge. F.eks ved salg af dæk (især om vinteren) eller andet simpelt udstyr til bilen.

Håber vi snart får et svar.

Mvh. RiiseAuto 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er ingen quickfix til hurtige penge. Jo hurtigere, jo større risiko generelt - der er desværre ofte blot hårdt arbejde.

Naturligvis kan i sælge dæk eller andet, men I er jo oppe mod nogen der køber tusindvis af dæk og har en helt anden pris, end den I kan matche.

Hvis I skal drive et værksted, vil I få brug for penge, ganske mange. Værktøj, måleinstrumenter, lift osv  koster MANGE penge og leje jer ind et sted, og bruge deres udstyr, tror jeg bliver svært, de andre vil ikke gi deres kunder til jer

HVIS I får skabet penge sammen, så overvej stærkt at stifte et ApS - som måske inden for et år kommer ned på at kræve 50.000 kr mod 80.000 kr idag. De penge kan i så bruge på udstyr i selskabet OG, de vil så være det i maksimalt kan tabe - ud over hvis i personligt garanterer for banklån

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej casper i kunne lave biler på gør det selv værksteder feks det store i sydhaven er der en del der laver gode penge på den måde 

fald over din tråd fordi jeg selv har haft firma med brormand familie og arbejde er altid lidt af en udfordring vi plejed at gasse lidt med at det var en god dag hvis vi ik kom op og slås Big Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)