Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gamle linkkataloger, hvad sker der...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Fra  KitchenGo Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige set at linkkataoger.dk ikke har opdateret deres pagerank siden marts sidste årIndifferent. Hvor finder jeg den bedst opdateret oversigt over aktive linkdatabaser, det nytter jo ikke at anvende "døde" sider som linkkataloger.dk hvis ikke de er oppe på mærkerne, eller hvad?

Kim

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Der er denne mulighed: http://www.webiq.dk/Pagerank-update-febuary-2012.htm

Men denne er senest opdateret februar 2012 :) Håber at du kan bruge den...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Fra  KitchenGo Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet, jeg har kikket på dit link men den er endnu ældre end linkkataloger. Jeg søger efter et katalog som er up-to-date og lige til at stole på. Ved du hvorfor katalogerne ikke opdateres oftere. Fx er gratis.dk pageranket 5 på linkkataloger og 6 på dit link....Tongue Tied Det er jo ikke fedt at udelade pageranket sites som fx ligger listet som en 2ér hvis siden rent faktisk er højere ranket i virkeligheden..

Venlig hilsen

Kim

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor overhoved bruge tid på linkkataloger?

Der er jo nok en grund til, at at linkkataloger.dk ikke længere opdateres - værdien af links fra linkkataloger er ikke længere meget værd.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Fra  KitchenGo Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian, nu er jeg forvirret, hvor har du information om det fra og hvad gør jeg så nu, jeg gider ikke spilde min tid på sites med ringe effekt..

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er et år eller to siden Google fjernet værdien af linkkatalogoerne og nogle måneder efter gik det ud over artikeldatabaserne.

Så prøv at søg på Google eller her på amino - der har været meget skriveri om det.

Links skal du få fra gæsteindlæg, svar på relevante spørgsmål på relevante fora, medierne, blogs - altså helt naturlige links som kommer på baggrund af godt indhold på siden - indhold som de besøgende vil linke til.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Fra  KitchenGo Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kristian, jeg sætter mig lidt ind i sagerne i aften. Pt. skriver på forskellige fora og blogs og er også mest fri for katalogarbejdet, det er federe at koncentrere sig om relevante links, og det kan jeg nu gøre mere målrettetYes

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et par gode, som du kan bruge:

http://blog.brighs.dk/gode-linkkataloger/

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)