Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg drive enkeltmandsvirksomhed med udvikling af apps samtidig med skole?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg går og skal snart til at prøve at lære, at lave apps og overvejer i den forbindelse at starte en enkeltmandsvirksomhed senere hen uden andre ansatte end mig selv.. Ved siden af går jeg på Handelsgymnasiet og går så og tænker om det kan lade sig gøre, at have tid til begge dele? Har nemlig ikke rigtig nogen ide om, om det vil tage alt min tid med at lave apps når man samtidig går i skole. 

Derudover kunne jeg også godt tænke mig at vide om jeg kan nøjes med en Macbook Air 13" til at lave apps på eller om man skal op og have en Macbook Pro til det?

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Du behøver jo ikke have cvr-nummer (dvs. firma) for at lave apps, medmindre du forventer at have en omsætning på over 50.000?

2. Ja, jeg tror godt at du kan nå det. Handler om at bruge tiden rigtigt... Der er jo ingen der bestemmer, hvor meget tid du bruger på at lave disse apps... Kan være 10 min om dagen, 30 min eller 5 timer - DIT VALG.

3. Aner ikke hvad det kræver helt computermæssigt desværre.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver en webshop og går også på HHX. Med en god prioritering af tiden, kan det sagtens lade sig gøre :-)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan du nå begge dele. Bare klø på.

Bare få et CVR nummer med det samme. Så slipper du for at bøvle med det senere. Ingen grund til at udskyde det til sidste øjeblik.

Men husk at tage højde for skolen, når du giver en kunde en tidshorisont.

Vi hyrede engang en knægt til at lave en APP. Da den dato han selv havde sat var overskredet med 1 måned droppede vi ham. Han undskyldte med at han havde mange lektier og snart skulle til eksamen. Men det kunne vi jo ikke bruge til noget.

Så planlæg tiden godt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)