Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Café til fredagsbar o.a. søges af stort netværk! Tøm en åben tegnebog!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 29
Fra  LejEnBehandler.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino'er. Jeg har postet denne før, men fik aldrig brugbar respons, og det fatter jeg ikke, for jeg står med en åben tegnebog! Vi er et singlenetværk ("NFS - Netværk For Singler" - http://NFS-Online.dk) som hver måned mødes til fredagsbar, og vi kommer i snit 60-80 mennesker i alderen 30-50 år. Netværket tæller nu over 1.900 medlemmer, og vokser hastigt, så den café hvor vi var før, er blevet for lille. Vi lægger i snit 10-15k når vi holder fredagsbar, i både mad, øl, vand, vin, spiritus/drinks og kaffe - mere ved højtiderne! Udover fredagsbarer, skal vi også afholde vinsmagninger, quiz'er og speeddating arrangementer, så vi leder efter en samarbejdsvillig café som er fleksibel og som forstår vores behov, dvs. er klar til at lukke caféen af til os, mod en sikker indtægt.

Caféen skal helst ligge i København og være nem at komme til.

Skriv til: Lars@NFS-Online.dk hvis du kender et sted du mener vil være velegnet.

Mvh, på forhånd tak og rigtig godt nytår til jer alle.

Lars Hendriksen

"NFS - Netværk For Singler" Lars@NFS-Online.dk
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke mange café ejere på Amino, men jeg tror jeg kan hjælpe dig. Har sendt en PM. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 29
Fra  LejEnBehandler.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Det må du meget gerne. På forhånd tak. Vi skal bruge det første gang d. 25/1, hvor der kommer mange og ønsker hinanden godt nytår.

Mvh
Lars 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, jeg har sendt det ud. Jeg giver interesseret din mailadresse. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 29
Fra  LejEnBehandler.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak med tak på :)

Fra København
Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg kender også en 1-2 restauranter/cafeer i Købenahvn med lækker mad, 3-retters menu eller buffet, god betjening, hyggelig atmosfære til en fin pris. Send mig evt. dit nr. eller e-mail :)

VH,

Den Studerende86

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Send mig evt. dit nummer :)  Kender flere restauratører i København. - som alternativ til en cafe, så kunne et selskabslokale måske være en mulighed også? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

har en god ven som har en bar i det centrale København, som jeg mener kunne være et relevant, han har flere gange arrangeret event og fester, jeg sender ham din mailadresse, så hvis du os har et Mobil nummer kan du så ikke sende det til min indbakke..

Med Venlig Hilsen..

Mustafa

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, 

Jeg har masser af kontakter til barer i KBH, som jeg tit benytter til private arrangementer. 

Giv lyd fra dig, hvis du stadig har brug for hjælp.

God dag :)

- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on! 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)