Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en hjemmeside ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Funderede over hvad det mon ville koste at få lavet en hjemmeside ! Jeg er frisk på at lade en ung iværksætter lave den. Jeg er med på det er work in progress, og jeg får brug for hjælp til 100% af alle opgaver, men tekst kan jeg selv levere. Jeg ved godt det er meget bredt formuleret og at svaret sikkert kan variere meget, men kunne godt bruge et bud ?

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det afhænger i meget høj grad af, hvilke funktioner der skal implementeres på din hjemmeside - hvad skal den kunne?

Derudover afhænger det også af, om du skal have et specifikt design og hvilken platform den eventuelt skal bygges op omkring (eks. Joomla eller Wordpress).
Tror du får væsentlig bedre respons ved at uddybe det bare en kende, for det er ikke til at vide hvor omfattende et projekt du har i tankerne på stående fod :-)

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Samler

Der er meget om snakken når du bare siger hjemmeside.

Hvis det er en hjemmeside til profilering er vi på banen med dette tilbud, http://bulldesign.dk/bull-website.

Er det en hjemmeside til et komplext koncept skal du være velkommen til at kontakte os uforpligtende - bulldesign.dk

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper ja ved det egentligt godt, famler dog lidt i blinde, da jeg ikke helt ved hvad jeg vil.

Bull-design tak for det, ser godt ud. Kunne nemt overveje at henvende mig til jer. Kan dog ikke lige overskue om jeres tilbud er det jeg har brug for. Eller om det er mere omfattende.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samler.

Du skal være velkommen til at smide en PB eller en mail, så er jeg sikker på vi kan få klarlagt dine ønsker ... så er det lidt nemmere at finde et godt tilbud til dig ...

Claus

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samler,

Jeg kan anbefale dig selv at lave en hjemmeside i wordpress som er meget brugervenligt og nemt at sætte sig ind i. Derudover er der rigtig mange hostingsvirksomheder, der tilbyder 1-click-installation med wordpress. Har du et webhotel? :-)

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale Wordpress, dog ikke hvis det er til en webshop.

Vi tilbyder dog ikke 1-click install men wordpress er ret nemt at installere selv og det vil jeg også anbefale man selv prøver, det gør det lidt nemmere at vedligeholde og så ved man hvad der skal til hvis man senere vælger at skifte udbyder.

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Samler:
hvad det mon ville koste at få lavet en hjemmeside

Det koster det samme som en brugt bil!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Samler.

Det kan koste lige fra nul kroner, til flere hundrede tusinde, alt afhængig af dine behov og egne evner.

Du ønsker formentlig at kunne vedligeholde (opdatere) din hjemmeside direkte på nettet i et såkaldt Content Management System. Det er efterhånden kutume. Her findes mange gode platforme. Wordpress er forholdsvis populært pga. dets meget funktionalitet.

Selv står jeg bag Sitemagic CMS som efterhånden er ved at blive populært. Det koster det samme som Wordpress (gratis), det er nemmere at installere (kræver fx ingen database), og nemmere at tilpasse (flere flotte designs medfølger, som du kan tilpasse i den indbyggede designer).

Uanset hvad du vælger, er der altid fordele og ulemper (kompleksitet, mængde af funktionalitet, fleksibilitet, pålidelighed, sikkerhed, osv.). Men tjek engang Sitemagic CMS - jeg tror du vil kunne lide det - du kan evt. prøve en Online Demo med Sitemagic CMS her.

Så selve platformen bør du kunne etablere for 0 kroner. Dertil kommer domæne (www-adresse) og webhotel som ved fx One.com beløber sig til under 200 pr. år. Så det er småpenge.

Det der kan komme til at koste penge, er hvis du har behov for skræddersyet funktionalitet eller et unikt webdesign. Men det afhænger jo helt af dine behov, så dér må du komme med lidt mere information til os.

Du kan sige til hvis du har brug for hjælp. Jeg opsætter gerne Sitemagic CMS for dig kvit og frit - det tager 3 minutter.

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er nu klar til at registrere mit domæne, er der nogen der har en værdikode til one.com ? tænker at det jo er gratis at spørge :)

Kan jeg i øvrigt ændre et domæne registreret som privat til erhverv senere ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)