Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritidsarbejde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Findes der mon nogen der kender til hvor man kan få noget fritidsarbejde ? Jeg har et fuldtidsarbejde, men har en del fritid og har selvfølgelig også weekenderne at tage i brug. Kan huske for en del år siden, var der en masse af sådant arbejde bl.a. putte breve i kuverter, samt andre underlige jobs, men mange af disse jobs er nu "forsvundet" (sikkert til øst-europa eller lignende), men jeg kunne godt tænke mig en ekstra indtægtskilde og har som sagt tiden til det, men mangler bare lige nogle kontakter....

 

Nogen der kan hjælpe ?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg har tidligere haft fritidsjob som telefonsælger, bl.a. for Jyllands Posten. Det kan godt give en god skilling, men de fleste giver nok desværre op før de kommer dertil. Du kan arbejde hjemmefra, og JP betaler telefonregningen. Du skal blot ringe mindst 6 timer ugentligt (kan både være hverdagsaftener og weekends).

Desværre giver de "skodnumre" til nystartere, og man får først bedre numre efterhånden som man bliver bedre. Eksempelvis skal man ikke forvente at få mange numre i Århus-området som nystarter. Jeg kan huske at nogle af de numre jeg startede med var på Sjælland, og der faldt ret så mange kommentarer om, at jeg vist ikke var klar over hvilken landsdel jeg ringede til

Men man skal synes at det er sjovt, ellers bliver det en dræber i længden. Jeg kom aldrig så langt med det, da min virksomhed begyndte at give penge nok til at jeg kunner overleve af det, kort efter at jeg startede ved JP.

mvh Carsten
Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Jeg har sendt dig en PM.

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg er i tvivl om du kun vil arbejde hjemmefra, men du kan prøve Moment
Der tager jeg selv lidt arbejde indimellem.

 

Ellers kan man opnå en temmelig pæn timeløn med flyttearbejde eller lignende i weekenderne, der skal du bare ringe lidt rundt til nogle virksomheder i nærheden. 

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne jo såmænd også bruge din fritid på at udtænke en plan til hvordan du bliver din egen herre... iværksætter... der er masser af muligheder for at finde interessante muligheder som kan udfylde din fritid, endog godt betalt over tid.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Snuppy,

Jeg søger lige nu fritidssælgere til salg af vin. Du kan se mere her.

Og NEJ: Det er ikke MLM!

Glæder mig til at høre fra dig.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)