Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi lave en "ERFA" gruppe (udlejningsejendomme)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Østjylland
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sidder der nogen derude der lige som jeg har et par udlejningsejendomme og kunne godt bruge lidt sparring en gang imellem.

Skulle vi lave en ERFA gruppe hvor vi uformelt kunne mødes og diskutere de udfordringer vi har hver især, med de kompetencer og erfaringer

vi hver især kan bidrage med?

Sidst men ikke mindst kunne vi hjælpe hinanden i hverdagen med de udfordringer der er, om det er praktiske , regnskabsmæssige eller juridiske

udfordringer!!

Rent geografisk skal det helst være nogle fra østjylland, men er i nu mange andre steder i landet kan der jo laves flere grupper..

er der nogen der har tid og lyst?? 

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg har en ejendomsadministration, Laros A/S. Du er meget velkommen til at ringe til mig eller skrive til mig - se kontaktoplysninger på vores hjemmeside - og så kan vi tage en snak. Jeg er med i et par netværk i forvejen i branchen, men jeg er ikke lige sikker på, du passer helt ind, hvis ikke det er 'det du gør i på en daglig basis'... Men du er i hvert fald meget velkommen til at ringe til mig - om ikke andet, så giver jeg gerne en kop kaffe.

 

:-)

 

 

Fra Østjylland
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Super.

Det er ikke det jeg gør på daglig basis, men tæt på.:-)

det kunne være hyggeligt med en kop kaffe.. så hvor er du henne i Østjylland??

mvh.

Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Århus :-)
Og dig?
Fra Østjylland
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Horsens

Arbejder i et lokal pengeinstitut i erhvervsafdelingen, har et aps ved siden af med et par ejendomme og finder investeringsejendomme meget

spændende.

Var lige inde på din hjemmeside. Det ser meget professionelt. Det er en spændende branche :-)

Næste gang jeg kommer til Århus, kunne jeg finde på og ringe og høre om du give en kop kaffe :-)

mvh.

Thomas

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)