Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af eget tøjmærke.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey amino!

Jeg har længe gået med tanken om at starte mit eget tøjmærke. jeg startede på Spreadshirt og lavede mit eget logo og mærke som hed NorthOwl. Synes faktisk mit logo blev super fint, men kvaliteten af mine t-shirts og selve det at have spreadshirt som mellemled gjorde at jeg ikke fortsatte.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om i har nogen ideer til hvordan jeg kan starte en produktion i Danmark? Jeg ser det mest som en "hobby"

Altså jeg har mit logo som jeg vil bruge, men mangler et sted at producere det, kan i hjælpe? :-)

- Lasse T

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse T,

Jeg kan desværre ikke selv hjælpe dig direkte, men søg herinde på tøjproducent, producent i Asien, tøj osv - så skal du nok finde en masse nyttige kontaktpersoner som du kan skrive til og som kan hjælpe dig..

Du kan sagtens finde god kvalitet i Asien eller Øst-Europa og bør nok være derfra du får dine produkter.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 19. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det sige det er umuligt at starter noget i DK?

Jeg er kun 18 år. og synes det er spændene at arbejde med, men det at jeg selv skal rejse/ringe og aftale alt i asien synes at være rimelig uoverskueligt.

Men tak for hjælpen.

- Lasse T.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Som jeg skriver så vil du let kunne finde kontaktpersoner herinde som kan hjælpe dig, personer som har kontakter til firmaer i udlandet eller er bosiddende i de pågældende lande.

Jeg skal ikke kunne sige, hvor mange "systuer" der findes i Danmark - men det vil ikke være svært for dig, at finde en pålidelig producent i udlandet og det indebærer ikke, at du skal rejse.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Hvis du brænder for ideen er det bare at komme igang. Så længe man brænder nok for det, kan det - ikke - gå skidt.

Jeg har fastansatte agenter i Asien, og du skal være velkommen til at kontakte mig på mail med lidt oplysninger, så vil jeg fremsende dig et tilbud. Det du skal have er en stabil partner, så det du selv kan fokusere på er det du er dygtig til ( design, branding, og salg ) - og det er vi, vi arbejder i vores virksomhed Moore Invest og Moore Consulting tæt sammen med flere fabrikker i Asien, og har nogen rigtig dygtige agenter der tager ud og besøger fabrikkerne, mv.

Fra København
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Lasse,

Jeg repræsenteret det tyske basis tøjmærke Urban Classics. Der er rigtig mange små firmaer verden over der bruger vores tøj som udgangspunkt til at starte deres egent mærke, fordi vi har mange fede modeller, som man kan trykke brodere osv på. Det kunne være at det havde interesse for jer. Du kan se mere på www.urban-classics.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)