Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bake off

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ...

 

bake off en god forretning ?

 

Med alle de selvstændige som findes på geniale amino må der også være nogle med erfaring i dette.

 

1: Er det rentabelt at sælge frisk bagt morgenbrød, hvad er fortjenesten.

 

2: Er det et marked som holder i længden el. vil folk tilbage til det gode brød

 

Da jeg allerede har en forretning som dette koncept kunne integreres i, kunne det være spændende at høre andres erfaring.

 

Venlig Hilsen

Søren


Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren

Det er helt korrekt... der er gode penge i bakeoff brød. Avancen er 50-60%. Der skal dog sælges meget brød for at det kan bare en helt forretning, men som du nævner, så har du i forvejen en velfungerende forretning.

Du kan nok have ret i, at folk i længden nok foretrækker det "gode" brød, men de bakeoff-produkter der er på markedet idag, er blevet noget bedre end for bare 5 år siden. Desuden kan du med bakeoff tilbyde dine kunder mange andre produkter; pizzaer, pølsehorn og andet fastfood.

Fordelen for dig er, at du kun behøver bage dét, du har brug for, og dit svind bliver derfor noget mindre end den traditionelle bagerbutik. Det tager kun 10-12 minutter for de fleste produkter. Ulempen er dog ovnen, som koster en "bondegård", men prøv at kontakte Coba (www.coba.dk) - de har nogle mindre og markant billigere ovne.

God fornøjelse

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
note: Jeg og mange jeg kender fortrækker faktisk bake off rundstykker, fremfor for dem man får hos bageren.

Så jeg vil helst ikke tilbage til det "gode" brød

Alt om både i Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)