Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Calendar kombineret med Outlook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg anvender google mail samt calendar (Jeg har 2 forskellige kalendere heri). Dette har jeg opsat på min iPhone og det fungerer perfekt. Jeg kan frit vælge mellem de 2 forskellige kalendere, og jeg kan se forskel på påmindelserne (farveforskel)

Udover overstående ønsker jeg at anvende Outlook, med den dobbelte kalenderfunktion, dertil har jeg førhen anvendt Google Sync, men dette syntes ikke at fungerer med 2 forskellige kalendere. Der er simpelthen ingen farveforskelle på påmindelserne) - Endvidere oplever jeg af og til at Google Sync står og hænger. Er der ikke mulighed for at synkronisere kalendere imellem Outlook og Google Calendar?? (Såsom det foregår med iPhone) 

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sten.
Jeg antager du har en Mac, og ønsker at kører outlook derfra.
Dette er desværre ikke muligt, der findes ingen sync mellem google og outlook.
Du kan heller ikke sync fra iCloud til outlook.
Jeg har selv stået i samme problem, da jeg synes outlook fungere ret godt, så det er mig en gåde hvorfor Apple, google eller Microsoft ikke for taget sig sammen og får løst problemet.

Jeg er selv endt med at bruge iCloud på alle min enheder og så bruge påmindelser og mail fra Apple også.

Håber du fik svar på dit spørgsmål.

Mvh Nikolaj Andersen

Tilmeldt 12. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)