Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj? Hvor og hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :-),

jeg skriver herinde fordi jeg har en forespørgsel omkring produktion af tøj. Jeg er færdiguddannet beklædningsdesigner til juni, og har derfor et ønske om at lave en mini kollektion på omkring 10 styles eller mindre og derefter få dem produceret hos en systue eller i udlandet - MEN da jeg jo er nystartet har jeg ikke en idé om at få produceret flere hundred stks. af hver style - og så ved jeg ikke om det længere kan betale sig at få produceret i udlandet? 

Er der nogen herinde der kan hjælpe med noget viden eller erfaring, så jeg kan få et bedre overblik over hvordan jeg skal gribe det an?

På forhånd tak.

Mvh

Christina Bøgkjær

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina. 

Jeg producere tekstiler på Madagaskar. Arbejder både med mindre og større systuer, og kan bla andet tilbyde håndarbejde som smock og håndbrodering, samt læader produktion - uden minimum. 

Når du har din kollektin klar og jeg vil meget gerne se den og lad os tale sammen på hvordan du kommer videre.. 

Jeg kan kontaktes direkte på mail: mikkel@intnet.mu

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikkel, det vil jeg klart gøre! :-)

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

www.bricpro.com kan du enkelt finde frem til den fabrik du søger. På siden kan du bl.a. finde tekstilfabrikker der accepterer ordrestørrelser ned til 50 stk. Du kan også sende mig en e-mail på mads@bricpro.com, så kan jeg hjælpe dig med at finde frem til den rette fabrik. 

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Jeg har en kontakt i ungarn som laver ned til 10 stk. Har du selv lavet, arbejdstegninger og målekskemaer og evt. mønstre ellers kan jeg hjælpe med dette.

Kontakt mig gerne og få et uforpligtende møde.

du kan kontakte mig via min website

Bedste hilsner Pia 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)