Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling søges til prototype fremstilling i 3D print.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter et sted hvor at vi kan få printet nogle emner til prototyper i hhv plastik og metaller. Og gerne på Sjælland.

Der er tale om emner i maks diameter på 30mm x 80mm ~

Som alternativ er der måske en der kender et godt sted i Europa hvor at de har de faciliteter ?

Jeg har filer tegnet i Solidworks.

På forhånd tak !!

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

SooB:
Jeg leder efter et sted hvor at vi kan få printet nogle emner til prototyper i hhv plastik

Jørgen Ditlev fra Plustech kan hjælpe dig

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Fra  Damvig A/S Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er velkommen til at kontakt mig, så kan jeg hjælpe dig.

Vi ligger i Taastrup og har 17 års erfaring i 3D-print.

Du kan se mere på www.damvig.dk

Hilsen

Flemming

Flemming

Prototal Damvig A/S
3D-printed solutions til prototype og produktion.

Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar,

Mvh Søren

Fra Thisted
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Idébank Thy Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Uden at kende den nøjagtige udformning af dine emner vil jeg anbefale dig at overveje om det kunne være en mulighed at få fræset emnet frem. Det kan i mange tilfælde være en billigere/bedre løsning, afhængig af emne design og udformning.

3D print er godt til mange ting, men ikke altid det optimale. Da dine emner er forholdsvis store, er det noget du bør overveje og det er noget du vil kunne få lavet mange steder. Når du først har SW filer på det, er det lige til at til at fræse frem..

Hans

Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen der er helt sikkert nogle af emnerne der bør produceres i aluminium på traditionel vis på grund af størrelse og funktion.

Og derfor søger jeg også et finmekanisk værksted der har tid/lyst til at producere mindre antal. Men der er tale om et par prototyper, som nok skal rettes til hen af vejen.

De emner der skal printes er små komplekse komponenter som jeg forestiller mig tager lang tid at fremstille på en cnc fræser.

Mvh Søren

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Fra  MOEF A/S Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Damvig er et godt bud. Hvis du har brug for specielle 3D-print i forskellige metaldele, som de evt. ikke kan levere, kan jeg måske anbefale nogen der kan hjælpe.

Mvh.

Kristoffer Kelstrup Sabroe

www.moef.dk/3d-print

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

SooB:
derfor søger jeg også et finmekanisk værksted der har tid/lyst til at producere mindre antal. Men der er tale om et par prototyper, som nok skal rettes til hen af vejen.

Hej SooB

Vi vil gerne hjælpe, dig med et par prototyper, derefter har vi også muligheden for at lave en mindre produktion af emnet.

Med venlig hilsen
Christopher

CRJ design

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)