Kan det passe at der ikke er 14 dages fortrydelsesret på Telia erhverv?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Okay, så det korte af det lange er at der ikke er noget at gøre?
Hvor mange gange behøver vi at bekræfte at der ikke er noget at gøre? Men nej... der er ikke noget at gøre andet end at forsøge at snakke til deres bløde hjerte og julestemning.
Svar
Tilmeldt 27. Oct 12
CasperD92
Skrevet
18-12-2012 kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Havde han ikke pligt til at oplyse at der ikke var nogen fortrydelsesret?
Svar
Tilmeldt 27. Oct 12
CasperD92
Skrevet
18-12-2012 kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Ret mange gange, for kan ikke fatte at jeg har været så dum.
Svar
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Sune Fristrøm
Skrevet
18-12-2012 kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Okay, så det korte af det lange er at der ikke er noget at gøre?
Korrekt, hvilket er skrevet til dig flere gange, du har valgt at handle som erhverv og der skal man sætte sig ind i tingene....
Svar
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Sune Fristrøm
Skrevet
18-12-2012 kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Havde han ikke pligt til at oplyse at der ikke var nogen fortrydelsesret?
Nej for du handlede som erhverv og der er der som udgangspunkt ikke fortrydelsesret.
Svar
Tilmeldt 27. Oct 12
CasperD92
Skrevet
18-12-2012 kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Ja, det var så en dyr lærestreg, men tak for svarene og tålmodigheden.
Svar