Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det passe at der ikke er 14 dages fortrydelsesret på Telia erhverv?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

CasperD92:

Okay, så det korte af det lange er at der ikke er noget at gøre? 

Hvor mange gange behøver vi at bekræfte at der ikke er noget at gøre? Men nej... der er ikke noget at gøre andet end at forsøge at snakke til deres bløde hjerte og julestemning.

Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde han ikke pligt til at oplyse at der ikke var nogen fortrydelsesret?

Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret mange gange, for kan ikke fatte at jeg har været så dum.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

CasperD92:
Okay, så det korte af det lange er at der ikke er noget at gøre? 

Korrekt, hvilket er skrevet til dig flere gange, du har valgt at handle som erhverv og der skal man sætte sig ind i tingene....

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

CasperD92:

Havde han ikke pligt til at oplyse at der ikke var nogen fortrydelsesret?

Nej for du handlede som erhverv og der er der som udgangspunkt ikke fortrydelsesret.

Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var så en dyr lærestreg, men tak for svarene og tålmodigheden.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)