Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bedste fra nettet helt gratis (Velkomstgave: RingGRATIS 2.0!)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Der skete ikke så meget sidst, så nu prøver jeg lige igen )

Hvis du ikke ved hvad min nye site handler om, så handler den om det bedste fra nettet - helt gratis til de besøgende!

Jeg søger lige i øjeblikket nogen, som har lyst til, at teste mít nye projekt (HeartMeet.dk) og komme med feedback, så kan jeg få gjordt den endnu endnu bedre til når jeg går 100% offentlig.

Hjemmesiden er: www.heartmeet.dk

Håber du vil teste den ud og håber/glæder mig til at høre feedback fra dig endten her på forumet, via PM, eller på min emailadresse!

Da siden ikke er helt færdig endnu, må du lige bærge over med mig hvis du kommer ud for fejl og/eller mangler.

Vil gerne høre feedback på hvad du synes om idéen, opbygningen af siden osv osv. Jeg vil også rigtig gerne høre hvis du oplever nogen form for fejl/mangler! Det kan jo være jeg ikke var klar over dem )

De kærligste hilsner
Klaus Hundal
Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad synes i så? )

De kærligste hilsner
Klaus Hundal
www.HeartMeet.dk - Mødet med det bedste fra nettet!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Aldrig, aldrig, aldrig afspille lyd på en hjemmeside uden at brugeren selv aktiverer lyden. Hvis lydstyrken på brugerens computer er skruet højt op, så får brugeren et chock...som jeg lige gjorde Og surfer de på arbejdet, så ser du dem nok aldrig mere på dit website.

Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Sorry :/

Er taget til eftertragtning.

Slår den automatiske funktion fra med det samme. Prøv igen om 5 min. please ;o)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)