Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for hjælp til import/kvalitetskontrol/sourcing af leverandør eller andet fra Thailand?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er!

 

Jeg er bosiddende i Bangkok og har et selskab her. Da jeg har tid og lyst i overskud, så kan jeg tilbyde min hjælp til at finde leverandører, foretage kvalitetskontrol, checke forsendelser eller andet, som du måtte have brug for. Har du specielle opgaver som f.eks. indtastning af data, så er arbejdslønnen meget lav her og jeg har ansatte til rådighed, som jeg kan få til at klare de opgaver.

 

Mit selskab beskæftiger sig med import/eksport i forvejen og jeg har et solidt kendskab til dette, samt det thailandske marked og mentaliteten hernede.

Lad mig høre fra dig/jer og så finder vi sammen ud af arbejdets omfang og prisen herfor.

 

Med venlig hilsen

 

Flemming Rasmussen

 

FR Trading Co. Ltd.

32/61 Sino Thai Tower

Sukhumvit Soi 21, Asoke Rd.

Bangkok 10110, Thailand

Mobil:       +668 7100 4565

Phone/fax: +662   661 7623


Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære fleming

Kender´du noget til nogle kvalitets leverandøre af bruddekjoler og selskabskjoler? og ved du noget om hvad prisniveauet ligger på?

På forhånd tak.

 

med venlig hilsen Kira.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kira,

 

Jeg har netop sendt dig en PM.

 

Mange hilsner

 

Flemming

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Flemming.

Har sendt dig en import forespørgsel til din mail adresse.

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Flemming

 

Har netop læst dit indlæg og synes at det lyder interessant. Jeg er lige startet op med mit eget firma her i maj måned, hvor jeg laver smykker og sælger af både til btc samt btb. Men smykkedelene herhjemme er uhyr dyre at købe, især når man sælger til btb er avancen ikke så stor som den burde være, og for at det skal kunne blive en fornuftig levevej, er man nødt til at tænke på produktion i østen/import.

 

Kender du noget til nogen producenter/leverandører af smykker/smykkedele? mine krav er, at smykkedelene skal være af ægte sølv/guld med diverse modeperler her tænkes på jade, onyx, serpentiner osv.

 

Jeg har en kollektion klar nu og arbejder på en ny, men jeg er nødt til at se uden for europas grænser,hvis man skal kunne leve af det.

 

Håber at høre fra dig snarest.

 

Mvh.Lene

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene!

 

Har netop sendt dig en PM.

 

Med venlig hilsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Flemming
Har du nogle kontakter til nogen hvorfra jeg kan importer jadesten ( evt. RÅ jadesten )
Mvh.
Karl Rechnagel
Esbjerg 
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)