Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed i Singapore eller Hong Kong

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står i den situation at jeg, sammen med en partner, ønsker at oprette en virksomhed i enten Hong Kong eller Singapore.

Jeg hører derfor gerne fra folk der har (eller tidligere har prøvet) at have firma i et af de to lande; jeg er særligt interesseret i oprettelses omkostninger, årlige driftomkostninger samt betydningen af dobbeltbeskatningsaftaler (Singapore har mig bekendt en med Danmark, som ville have en positiv betydning og Hong Kong har ikke nogen af betydning for hverken mig selv eller virksomheden).

Det skal måske nævnes at hverken min partner eller jeg pt. er bosidende i Danmark, hvorfor en dobbeltbeskatningsaftale mere kommer på tale såfremt en af os flytter tilbage til Danmark på et senere tidspunkt.

På forhånd tak.

Mvh,

Morten

Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dear Morton,

I have read your message on Animo.de with great interest.

Invest Hong Kong was established by the Hong Kong SAR Government to spearhead Hong Kong's efforts to attract inward investment. Invest Hong Kong offers solution oriented investment promotion, facilitation and after care services to ensure that companies have all the support required to establish or expand operations in Hong Kong. There is an Invest Hong Kong desk in Venray, The Netherlands, which covers Denmark.

I plan to visit Copenhagen on 22 January 2013 and would be interested in a meeting with yourself to discuss your strategy for an expansion project into Hong Kong and to brief you on the services of Invest Hong Kong. I will be accompanied by my colleague Mrs Johanna Pauli.

I would be grateful if you could indicate your availability on the proposed dates and your preferred timing. You can reach me at the following telephone number: (31) 478 50 81 65 or E-mail: ghovens@lancebv.com .

I am looking forward to hearing from you and remain,

With best regards,

Geert Hovens
Investment Promotion Executive
Invest Hong Kong
Patersstraat 35
5801 AT Venray
The Netherlands
Tel +31 478 50 81 65
E-mail ghovens@lancebv.com
Web www.investhk.gov.hk
Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

DBOer har primært kun indflydelse hvis indtægterne er for jer personligt. For selskaber følger territorial princippet og der skal derfor afregnes skat for det land som der er driftssted i. Husk agenter og afdelinger godt kan anses som dette i et andet land .

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)