Jeg kan næsten gætte, hvilken distributør der er tale om og når man laver et samarbejde med dem, så beder man virkelig også selv om det. Mage til fusker firma skal man lede længe efter. Men som de andre skriver, så har du selv skrevet under på de betingelser, så der er nok ikke så meget at komme efter. Men du kan vel "true" med at opsige kontrakten og gå til et "ordenligt" firma frem for dem? Måske det kan bringe procenten af forsinkelser bare lidt ned, hvis du ikke er villig til at gå op i pris med en bedre distributør? |
Hej Alle!
Det jeg har gjort i samarbejdet med min advokat er at stille spørgsmålstegn ved om forsendelserne reelt er forsinkede eftersom de ikke har fået noget scan der antyder at de er forsinkede.
Forsendelserne har faktisk slet ikke fået nogen scans i flere dage, hvilket nærmere tyder på "forsømmelse" - underforstået sløseri og ligegyldighed.
Vi vil herefter kræve kompensation i henhold til dette.
Til MSkovmose, jeg har ny leverandør på plads, til næsten samme pris, men derfor synes jeg ikke at den gamle skal slippe afsted med at lave numre alligevel !
God aften!
Martin Brandt
Brandt Logistics.