Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man fraskrive sig ansvaret?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan næsten gætte, hvilken distributør der er tale om og når man laver et samarbejde med dem, så beder man virkelig også selv om det. Mage til fusker firma skal man lede længe efter.

Men som de andre skriver, så har du selv skrevet under på de betingelser, så der er nok ikke så meget at komme efter. Men du kan vel "true" med at opsige kontrakten og gå til et "ordenligt" firma frem for dem? Måske det kan bringe procenten af forsinkelser bare lidt ned, hvis du ikke er villig til at gå op i pris med en bedre distributør?

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!


Det jeg har gjort i samarbejdet med min advokat er at stille spørgsmålstegn ved om forsendelserne reelt er forsinkede eftersom de ikke har fået noget scan der antyder at de er forsinkede.

Forsendelserne har faktisk slet ikke fået nogen scans i flere dage, hvilket nærmere tyder på "forsømmelse" - underforstået sløseri og ligegyldighed.

Vi vil herefter kræve kompensation i henhold til dette.

Til MSkovmose, jeg har ny leverandør på plads, til næsten samme pris, men derfor synes jeg ikke at den gamle skal slippe afsted med at lave numre alligevel !

God aften!


Martin Brandt

Brandt Logistics.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt, Martin.

For du har helt ret. Det er ren forsømmelse og jeg har kendskab til flere virksomheder, som har samme problem som dig. Det ene af dem er endda et firma, som leverer dagligvarer, hvor brugerne aftaler et bestemt tidspunkt, hvor de er hjemme til at tage imod varerne. Her er der også ofte sager, hvor de er +1 uge forsinkede og kun dukker op, fordi der bliver klaget nok over dem.

Men det er jo nemt nok at få kunder, hvis man bare er billige nok. Men det er svært at holde på kunderne, når ens service er næsten lig 0. Man skulle tro, at man en dag løb tør for kunder, men de har da eksisteret i mange år efterhånden. Nogle af deres chauffører har også haft problemer med at holde fingrene for sig selv. Jeg har selv kørt hos en kunde (Ja, jeg er selvstændig vognmand), hvor de også blev benyttet og der forsvandt underligt mange pakker fra mobilselskaber på deres ture og minimum 5 chauffører blev smidt ud af kunden i de dage, jeg var der, men om de stadig er i *** ved jeg dog ikke.

Held og lykke med din nye samarbejdspartner. Det kan næsten kun blive bedre, da jeg ikke umiddelbart har kendskab til nogen værre end ***.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)