Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er din erfaring med Linkedin?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst meget om Linkedin og deres statistik, men jeg vil gerne høre din mening ... dine erfaringer?
Hvorfor skjuler de deres priser? 

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en profil der, men synes ikke rigtigt, at den er noget værd. Bruger det stort set aldrig, med mindre nogle kontakter mig.

Jeg opdaterer aldrig derinde. Synes, at det virker lidt "dødt", men er nok heller ikke selv særlig aktiv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er superglad for Linkedin som arbejdsredskab. Jeg har fundet nye forretningsforbindelser, holder kontakt med gamle, fået tilbudt opgaver mv. via Linked.

/Henrik

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Sexologen

Tak for svaret.

Kære Henrik

Tak for svar. Hvad betaler du for medlemskabet? 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sexologen,

Som du selv siger så er du ikke selv særlig aktiv, hvorfor du også føler at du intet får ud af det. På LinkedIn skal man selv gøre noget for, at få et udbytte..

Omkring trådstarters spørgsmål omkring medlemskab og deres "skjulte" priser, så er de jo ikke skjulte når man gerne vil have de ekstra features.
Men LinkedIn prøver at holde deres site så rent som muligt og spammer ikke folk med deres medlemskabspriser.

Nogen føler de får meget ud af det, andre synes ikke - men der er en grund til, at LinkedIn er et af de eneste teknologiske firmaer som stormer frem på Nasdaq og det skyldes simpelthen, at de har en fantastisk forretningsmodel og mange vælger et medlemskab, da det kan give et nyt job eller skabe et større netværk.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har efraring med Linkedin?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)